ریزش کوه روی خطوط راه آهن اندیمشک
مدیرکل راه‌آهن زاگرس گفت: اطلاع‌رسانی‌ها در بحث حادثه ریزش کوه روی خطوط راه آهن در منطقه اندیمشک نادرست بوده و هیچ ریزش کوهی در محدوده راه آهن زاگرس رخ نداده است و فقط زمانی که نیروها برای کار کردن روی خط در حال اعزام به محل بودند، یک سنگ از کوه پایین آمده و با دریزین آنها برخورد کرده است.  

 

ریزش کوه روی خطوط راه آهن اندیمشک رخ نداده است

‌‌مهرداد انصاری مدیرکل راه‌آهن زاگرس ، اظهار کرد: روز گذشته زمانی که نیروها برای کار کردن روی خط در حال اعزام به محل بودند، یک سنگ از کوه به پایین آمده و با دریزین آنها برخورد کرد.وی افزود: دریزین کارگران پس از برخورد با این قطعه سنگ دچار مشکل شد اما برای کارگران هیچ مشکلی به وجود نیامده است و همه کارگران در صحت و سلامت هستند.

مدیرکل راه‌ آهن زاگرس تصریح کرد: در همان شب گذشته که این اتفاق رخ داد، نیروها سنگ را از مسیر کنار گذاشتند و مجددا به کار بازسازی خط ادامه داد و اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: از ابتدای امسال خط آهن زاگرس به صورت دوره‌ای توسط راه آهن زاگرس مسدود می‌شود تا کار بازسازی روی خطوط انجام بگیرد. این کار در 12 بلاک باید انجام می‌شد که پنج بلاک از آن باقی مانده بود و پس از یک ماه تعطیلی مجددا کار روی این بلاک‌ها آغاز شده است تا پس از 70 سال راه آهن زاگرس بازسازی شود.

انصاری عنوان کرد: کار بازسازی حدود یک ماه به دلیل اعزام قطارهای اربعین تعطیل شده بود اما از دیروز بعد از ظهر کار روی خطوط به منظور بازسازی آغاز شده است و به این دلیل خط چهار روز تعطیل خواهد بود و هیچ قطاری در این محدوده تردد نخواهد کرد.

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir