آتش‌سوزی در خیابان جمهوری جان یک نفر را گرفت
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک باب مغازه 150 متری در خیابان جمهوری خبر داد که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

فوت یک نفر بر اثر آتش‌سوزی در خیابان جمهوری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک باب مغازه 150 متری در خیابان جمهوری خبر داد که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 7 نفر نیز توسط عوامل آتشنشانی نجات داده شدند.

جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 20 دیشب یک مورد آتش سوزی در مغازه‌ای در خیابان جمهوری بعد از سه راه جمهوری به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیک به محل اعزام شدند.

آتش نشانان در کمتر دو دقیقه در محل  حاضر شدند و مشخص شد یک باب مغازه به وسعت 150 متر و در دوطبقه که کاربری مانتو فروشی داشت در طبقه همکف یک ساختمان هفت طبقه دچار حریق شده و آتش از در این مغازه به بیرون می‌زد و همچنین دود غلیظی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات یک نفر در این مغازه محبوس شده بود گفت: آتشناشان عملیات فورا آغاز کردند و وارد مغازه شدند و سریعا با فردی مواجه شدند که نقش بر زمین شده و آثار سوختگی شدید دراین فرد مشهود بود که تحویل عوامل اورژانس داده شده و معلوم شد که بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

ملکی با اشاره به اینکه افرادی در طبقات بالایی محبوس شده بودند اضافه کرد:‌ گروهی از آتش‌نشانان با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفتند و 7 نفر را که در شرایط ناامین محبوس شده بودند سالم از ساختمان خارج کردند.

وی همچنین گفت:‌ آتش‌نشانان آتش را خاموش کردند و از گسترش و سرایت به اطرف جلوگیری شد و بعد از عملیات تخلیه دود ایمن سازی ساختمان را انجام دادند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir