سخنگوی جبهه پایداری گفت: از میان 70 نفر کاندیدای این جبهه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری پنج نفر در گزینه های پایانی قرار گرفته اند.

 کامران باقری لنکرانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی در خصوص گزینه های پایانی جبهه پایداری افزود: با توجه به موقعیت موجود کشور جبهه پایداری به طور حتم در انتخابات ریاست جمهوری حاضر خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمامی نفراتی را که دارای شرایط حضور در انتخابات ریاست جمهوری بودند را مشخص کردیم که این لیست 70 نفر در حال حاضر به پنج نفر رسیده است.

سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: حدود یک ماه دیگر نفر نهایی حاضر  در انتخابات ریاست جمهوری را معرفی خواهیم کرد.

لنکرانی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص نام پنج نفر پایانی، گفت: جلیلی یکی از این افراد است اما همگی این افراد از بندگان خدا هستند.

تدوین برنامه های جبهه پایداری برای ریاست جمهوری

وی یادآور شد: باید به این موضوع توجه داشت که نفر مهم نیست بلکه برنامه های رئیس جمهور دولت یازدهم مهم است.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اینکه داشتن برنامه برای ریس جمهور آینده لازم و ضروری است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده اولویت های کاری برای نماینده جبهه پایداری مشخص شده که تمامی این برنامه تدوین شده و کاربردی است.

لنکرانی افزود: برنامه هایی که امروز از جانب برخی از کاندیداها ارایه می شود مباحث آسیب شناسی است در حالیکه مشکلات امروز مشخص است و باید به ارایه راه حل توجه شود که جبهه پایداری این کار را انجام داده است.

وی تصریح کرد: احتیاج به جمع زدن آرمان گرایی و واقع گرایی بود که این کار در برنامه های مورد نظر انجام شده و اگر نامزد جبهه پایداری نیز به عنوان رئیس جمهور انتخاب نشد ما این برنامه را در اختیار دیگران قرار خواهیم داد.

سخنگویی جبهه پایداری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی از مهمترین مشکلات امروز کشور است، گفت: برنامه جبهه پایداری برای رفع مشکلات اقتصادی شامل چند بخش است که مهمترین آنها کم کردن وابستگی به نفت و توجه به ثروت سازان جامعه است که در این خصوص باید به دانش آموختگان توجه ای ویژه شود.

لنکرانی افزود: در حال حاضر بیش از 10 میلیون دانش آموخته در کشور وجود دارد که اگر به این افراد موقعیت و امکانات داده شود می توانند ثروت سازی فراوانی برای کشور انجام دهند.

کاهش فاصله طبقاتی باید در کشور انجام شود

وی یادآور شد: فاصله طبقاتی امروز در کشور فراوان است و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که این رویداد از بین برود.

سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: وجود فاصله های طبقاتی به نفع هیچکس حتی ثروتمندان هم نیست و باید برای از بین بردن این واقعیت تلاش کرد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
نامه 43 اقتصاد دان به احمدی نژاد
سازمان نظام پزشکی از سیاسی شدن ضربه خورد
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز (91/12/06)
خلاصه گفتگوی تلویزیونی رییس جمهور
طرح نمایندگان آمریکا برای اعزام فرستاده ویژه به ایران