تخلیه انرژی با این روش ها برای جوانان ممنوع شد
سؤالی که این روزها بسیار در محافل جوانانه مطرح می‌شود این است که اگر ما کنسرت نرویم، استادیوم نرویم و سینما هم نرویم، چگونه انرژی‌مان را تخلیه کنیم؟ بسیار خب. این هم شد سؤال؟ آقای دلواپیش در کمال خونسردی به این ابهامات پاسخ می‌دهد:

جوان چگونه انرژی‌اش را تخلیه کند؟

آیدین سیارسریع: سؤالی که این روزها بسیار در محافل جوانانه مطرح می‌شود این است که اگر ما کنسرت نرویم، استادیوم نرویم و سینما هم نرویم، چگونه انرژی‌مان را تخلیه کنیم؟ بسیار خب. این هم شد سؤال؟ آقای دلواپیش در کمال خونسردی به این ابهامات پاسخ می‌دهد:

ما خوشبختانه طی این سال‌ها توانسته‌ایم برای همه چیز جایگزین پیدا کنیم. جوانان عزیز لازم نیست نگران باشند. ما می‌گوییم تا وقتی دولت یازدهم سر کار است جوان نباید سینما برود. چرا؟ چون به نازنین و بهاره و تینا ارادتمند می‌شود و دیگر نمی‌شود جمعش کرد. البته اشاره می‌کنند که این فیلم توقیف شده، کاری نداریم. حتی اسمش هم می‌تواند جوان را از لحاظ روانی به هم بریزد. در هر صورت سینما در این دوره مخرب است. جوان به جای سینما رفتن و فیلم ساختن و آفرینش ادبی در نشریه‌هایی که برای این کار تدارک دیده شده آفرینش بی‌ادبی بکند و خودش را خالی کند.

بیایید انرژی هایمان را با هنر خالی نکنیم، رو هنر خالی کنیم. باریکلا. در مورد کنسرت جوانان از ما می‌پرسند که ما کنسرت نرویم چه کار کنیم؟ چگونه انرژی ذخیره شده‌مان را خالی کنیم؟ به به. چشمم روشن. این همه مدت کنسرت می‌رفتید که انرژی خالی کنید؟ لابد فردا هم می‌خواهید دو تایی با ردبول بال دربیاورید و بروید آن بالا مالاها، رو ابرا، حسی که دارم بهترین حس دنیا؟ پس فردا هم ساقیا، ناز شستت؟! آره؟ نه دیگه. انرژی‌تان زیاد است دلیل نمی‌شود این کارها را بکنید.

الحمدل... این همه کنسرت. همین انرژی را برای لغو اینها بگذارید، هم سعادتمند می‌شوید هم خسته می‌شوید و شب راحت خوابتان می‌برد. در مورد ورزشگاه هم عرض کنم خب شما ورزشگاه می‌روید که چی؟ نه انصافاً ورزشگاه می‌روید فوتبال نگاه کنید؟ نه دیگه. می‌روید فحش بدهید خالی شوید. البته ما با ورزشگاه رفتن مخالف نیستیم و خودمان هم در جوانی فوتبال بازی می‌کردیم ولی خب همه که امکانات ورزشگاه رفتن ندارند. پس کجا خالی شوند؟ اتفاقاً دیشب با دوستان صحبت می‌کردیم همه متفق بودند که جای یالثارات ورزشی در مطبوعات بسیار خالی است و اگر راه بیفتد عزیزانی که در شهرشان استادیوم ندارند می‌توانند به‌عنوان نیروی حق التحریر بیایند مشغول شوند و لذت ببرند. اشتغالزایی هم می‌شود. ملاحظه فرمودید که راه‌های زیادی برای تخلیه انرژی وجود دارد. هیچ الزامی ندارد که جوان برای تخلیه انرژی آلوده به گناه شود. والسلام.

 

منبع: روزنامه ایران