تهمت زشت و جنسی به حسن روحانی
سندی از دروغ ناجوانمردانه مخالفان روحانی برای تخریب او

تصویر زیر مربوط به تبلیغات علیه روحانی در روستاها برخی شهرستانهاست!

258629_791.jpg


توضیحات نوبخت درباره سند ۲۰۳۰

سخنگوی دولت تاکید کرد: عده‌ای همیشه کارشان تحریف است عده‌ای به رهبری گفته‌اند که دولت مخفیانه سندی را امضا کرده که در آن خود ارضایی کودکان صفر تا چهار سال صورت گرفته است. تشویشی که در اذهان عمومی به وجود آمده را باید برطرف کرد.

محمد باقر نوبخت در نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه با بیان این که مقام معظم رهبری هفته گذشته در جایگاهشان که نظارت کافی بر همه امور دارند مجریان را به کار درست توصیه می‌فرمایند، گفت: رهبری در ارتباط با سنند ۲۰۳۰ توصیه فرمودند و با توجه به این که دولت نظرات رهبری را سر منشا کار خود قرار می‌دهد، در حال حاضر پیگیری این سند را کرد.

او افزود: عده‌ای همیشه کارشان تحریف است عده‌ای به رهبری گفته‌اند که دولت مخفیانه سندی را امضا کرده که در آن خود ارضایی کودکان صفر تا چهار سال صورت گرفته است. تشویشی که در اذهان عمومی به وجود آمده را باید برطرف کرد.

سخنگوی دولت درباره سند ۲۰۳۰ گفت: از نظر حقوقی آن چه در مجامع بین‌المللی و یونسکو مطرح است پیمان‌نامه‌ است و نیاز به امضا دارد که منوط به تایید مجلس است. اما آن چه که در مورد این سند گفته شده و  ما حرفش را می‌زنیم پیمان نامه نیست که ملزم به امضا باشیم.

نوبخت تاکید کرد: این یک بیانه است، الزامی ندارد که کشورها آن امضا کنند از جمله جمهوری اسلامی ایران، اگر کسی مخالف بندهایی باشد طبق مقررات بین‌المللی می‌تواند اعلام کند.

او در ادامه گفت: هیچ کشوری تحفظ نکرد جز جمهوری اسلامی که در اسناد آن جا ثبت شد و در حال حاضر هم وجود دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: سوال پیش می‌آید آیا باید در جامعه جهانی عضو شویم و یا نشویم، زیرا بیانیه‌هایی صادر می‌شود که شاید با هنجارهای کشور ما همخوانی نداشته باشد.

او تاکید: این بیانیه‌ای گوشه‌هایی دارد که آن را قبول نداریم و مغایر با ارزش‌های فرهنگی ما است و آنها را انجام نمی‌دهیم. این بیاینه در ساعت ۹:۵۹ در صبح روز چهارشنبه ۱۳ آبان ۹۴ مقارن با ۴ نوامبر در سایت یونسکو ثبت شده است و می‌توانید ببینید. ما یا باید شرکت نکنیم و منزوی باشیم و یا اگر شرکت می‌کنیم نباید منفعل باشیم.

نوبخت خاطرنشان: دوستان داخلی به مواردی تاکید می‌کنند در سند ۲۰۳۰ که مورد تاکید ما هم هست، حالا ما ادعای دین‌داری بیشتری نداریم، فرهنگ ما اجازه نمی‌دهد، اگر دین نداریم ایرانی که هستیم. عده‌ای در شب‌نامه‌هایشان چیزی‌هایی می‌گویند در حالیکه که افراد عادی دسترسی به سند ندارند.

او در ادامه با اشاره به اهداف هزاره توسعه کشورها عنوان کرد: ما که داعش و طالبان نیستیم که با آموزش و یا سایر مسائل مخالف باشیم، ما جمهوری اسلامی هستیم.

نوبخت افزود: وقتی که کلمه سکس می‌آید بعضی‌ها تلقی‌شان چیز دیگری است، این کلمه به معنی جنسیت است.

او تاکید کرد: ما با مسائل ناهنجار مخالفیم و اعلام هم کردیم. در سند ۲۰۳۰ آمده همه دختران و پسران باید به آموزش رایگان دست داشته باشند. در این سند آمده دختران و پسران باید آموزش پیش دبستانی ببینند این کجایش با برداشت بعضی‌ها که خودارضایی کودکان صفر تا چهار است مطابقت دارد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ موظف می‌کند زنان و مردان تحصیلات عالیه داشته باشند. تا پایان سال ۲۰۳۰ باید برابری جنسیتی برای زنان در تمامی عرصه‌ها باشد تا توسعه پایدار به وجود بیاید.

او خاطر نشان کرد : کسی گفته است که ما زانو زدیم و امضا کردیم، خوشبختانه روحانیت جامعه‌ای است که به دنبال آسایش مردم است اما با این حرفا دل آن‌ها را به درد آورد.

نوبخت گفت: این طرز تفکر مشی تکفیری است ما که کافر نیستیم، دل مردم را به درد نیاورید ما در جبهه‌ها کنار شما جنگیدیم، به قول معروف در رکوع و سجود ما باهم بوده است.

سخنگوی دولت درباره قطع یارانه افراد پر درآمد نیز گفت: ما یارانه خانواده‌هایی که پر درآمد بودند را قطع کردیم اما سایتی را راه‌اندازی کردیم تا افرادی که اعتراض دارند اعلام کنند.

او افزود: تیر ۹۴ ما یارانه ۲۶۰ هزار و ۵۱۷ نفر را قطع کردیم که مجدد یارانه ۷۷ هزار و ۵۵۲ نفر را بازگرداندیم و یا مرداد همان سال ۳۵۱ هزار و ۱۲۷ نفر قطع کردیم که مجدد ۷۷هزار و ۸۸۲ را وصل کردیم.

نوبخت عنوان کرد: اگر بخواهیم یارانه کسی را قطع کنیم قبلش به آن‌ها پیامک می‌زنیم و اگر بخواهیم یارانه آن‌ها را نیز مجدد بازگردانیم باز پیامک می‌دهیم.

او ادامه: حالا اگر این اتفاق در اردیبهشت بیافتد ما پیامک بدهیم یا نه؟ عده‌ای عنوان کردند که یارانه ۴ میلیون را وصل کردند این دروغ است، در حال حاضر ۲ تا ۳ میلیون نفر یارانه‌شان قطع است.

نوبخت خاطر نشان کرد: حالا چون انتخابات ۲۹ اردیبهشت است ما نباید حقوق مردم را در ۲۶ اردیبهشت واریز کنیم؟ آیا این کار انتخاباتی است؟ ما که حق مردم را می‌خواهیم به آن‌ها بدهیم.

سخنگوی دولت گفت: اتهامات می‌گذرد و امیدوارم هر آن چه خیر و صلاح مردم است اتفاق بیفتد.

 

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:tabnak.ir