حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان
ویدئویی از حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان را منتشر کرد.

حرکت ناشایست راننده تاکسی در اصفهان

 توضیحات پلیس اصفهان در مورد فیلم جنجالی

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان «حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان» گفت: موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده است.

جهانگیر کریمی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان «حرکت ناشایست و عجیب راننده تاکسی در اصفهان» اظهار داشت: موضوع یک اختلاف خانوادگی بوده است و راننده و آن خانم همدیگر را می‌شناسند.

وی با بیان این که استنباط این که یک اتفاق در جامعه است و یا این که تصادفی رخ داده صحیح نیست، توضیح داد: خانمی که در تصاویر مشاهده می‌شود قبل از حرکت راننده تاکسی، با هم در حال صحبت بودند که راننده حرکت می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: آن خانم می‌خواسته از حرکت تاکسی جلوگیری کند اما راننده به راه می‌افتد.

جهانگیری اضافه کرد: این حادثه یک مهر ماه رخ داده است و پس از بررسی پلیس مشخص شد خانوادگی بوده و طرفین از هم شکایت کرده و مانند یک پرونده معمولی در حال رسیدگی است.

 در یکی از برنامه تلویزیونی کلیپی منتشر شد که در آن راننده تاکسی با سرعت در خیابان در حال حرکت بوده و خانمی روی شیشه جلوی خودرو آویزان است، این تصاویر واکنش کاربران را به همراه داشت.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: میزان