كاروان یاران محمود احمدی نژاد به راه افتادند؟
هر چقدر اطرافیانش تلاش كنند و مصاحبه پشت مصاحبه بیاورند كه احمدی‌نژاد برای مجلس هیچ برنامه‌ای ندارد، باز خبری از ولنجك درز می‌كند كه خلاف این گفته را ثابت می‌كند.

روز پنجشنبه هفته گذشته احمدی‌نژاد در دفتر ولنجك پذیرای استانداران دوره ریاستش در دولت بود. او در طول دولت‌های نهم و دهم با ٥٥ استاندار كار كرد كه از این تعداد تنها هفت نفر به دلیل اتخاذ مواضعی مخالف با احمدی‌نژاد دعوت او را قبول نكردند.اگرچه از محتوای این جلسه خبری در دست نیست اما شنیده‌ها حاكی از آن است كه اطرافیان رییس دولت‌های نهم و دهم طی هفته آینده میزبان فرمانداران دولت خود خواهند بود. بر اساس آمارهای وزارت كشور در دوران ریاست احمدی‌نژاد بر دولت حدود ٨٠٠ فرماندار منصوب شده‌اند.

پیش‌بینی احمدی‌نژادی‌ها برای این جلسه این است كه حدود ٦٠٠ نفر در این جلسه حضور خواهند داشت. آنها برای برگزاری این جلسه در تهران به دنبال سالنی با گنجایش ٦٠٠ نفر هستند و تلاش می‌كنند تا آن را در سكوت خبری برگزار كنند و محتوایش را در اختیار رسانه‌ها قرار ندهند.این در حالی است كه احمدی‌نژاد هر هفته حدود ١٦ نفر از مدیران دولتی زمان خود را به طور خصوصی ملاقات می‌كند كه این رقم به ٦٤ نفر در ماه می‌رسد. البته این تنها یك بخش از شبكه مدیران احمدی‌نژادی در سراسر كشور است.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:روزنامه اعتماد