کاندید های عجیب مجلس که رد صلاحیت شدند از کاندیدای داعشی تا اسی پلنگ
کاندیدای داعشی و اسی پلنگ رد صلاحیت شدند/ هشدار به تایید صلاحیت شده ها: ممکن است رد شوید!/ ناراحتی اصلاح طلبان از روحانی

شنیده های انتخاباتی

اظهارات تاسف برانگیزی درباره برخی از نامزدهای ردصلاحیت شده، روایت شده است.در روزهای اخیر بحث های جدی درخصوص رد و تایید نامزدهای انتخابات مطرح می شود. در ذیل چهار روایت تاسف برانگیز از نامزدهایی که توسط هیات اجرایی تایید و توسط هیات نظارت رد شده اند می آید:

در تحقیقات محلی درباره یكی از كاندیداهای مجلس مشخص گردید نامبرده به اتهام چك بی محل به مبلغ ٣٠ میلیون تومان متواری و در شهرستان های شمال كشور به سر می برد.

در تحقیقات محلی درباره یكی دیگر از كاندیداهای مجلس كاندیدایی با نام خانوادگی مزبور شناسایی نگردید اما پس از نشان دادن تصویر نامبرده به همسایگان نامبرده را با نام مستعار"اسی پلنگ" سرمایه گذار ٢ كازینو در دبی معرفی كردند؛ضمنا عنوان داشتند همسر نامبرده به صورت غیرمنتظره از حدود ١ ماه پیش محجبه و ملبس با حجاب برتر ( چادر) شده است.

در تحقیقات درباره یكی دیگر از كاندیداها مشخص گردید نامبرده به اتهام تجاوز به عنف دارای پرونده مفتوح است و به قید وثیقه آزاد است.

در تحقیقات درباره یكی از كاندیداها مشخص گردید نامبرده در شبكه های مجازی قریب به ٢٠ تصویر مغایر با شئونات اسلامی و شركت در مجالس شبانه را با پروفایل خودش منتشر كرده؛ وی یكی از كاندیداهای سرشناس است كه موارد متعددی سفر خارجی داشته است.

 انصراف محسن هاشمی با دستور رفسنجانی انجام گرفته است/مخالفت پدر معنوی کارگزاران با تشکیل مجلس ششم

آقای اکبر هاشمی رفسنجانی پدر معنوی حزب کارگزازان در دیدار با علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفته است:

البته من موافق ورود تندرو ها خواه از هر جناحی نیستم و تجربه مجلس ششم را تجربه موفقی نمی دانم.

با اشاره به رد صلاحیت های گسترده؛ فاطمه را علی رغم همه شایستگی هایی که داشت تایید نکردند و من به محسن گفتم شما انصراف بده چون نمی خواستم خانواده ام در موضع جدا از نظام قرار گیرند.این بد است که استانداران نتوانند از حقوق رد صلاحیت شدگان دفاع کنند. این از ضعف های دولت است که البته رئیس جمهور سخنان خوبی گفته است که از ایشان جز این انتظار نبود.

استاندار کرمان نیز ضمن تایید اظهارات ایشان گزارشی از وضعیت سیاسی و انتخاباتی استان و نامزدهای حوزه های مختلف انتخابیه ارائه کرد.

در گذشت یک کاندیدای معترض به ردصلاحیت بر اثر تصادف

"نبی الله رضایی تبار" کاندیدای مجلس دهم شهرستان بابل که توسط هیأت نظارت ردصلاحیت شده و برای اعلام اعتراض خود به تهران رفته بود، در مسیر بازگشت دچار سانحه تصادف شد و جان باخت.

related-icon_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg  اگر میخواهید بیشتر بدانید:  کاندیدای مجلس در جاده هراز تصادف کرد و درگذشت

برگزاری آزمون شفاهی داوطلبان خبرگان

مرحله دوم آزمون علمی داوطلبان خبرگان رهبری مراحل پایانی خود را طی می‌کند و حضرات آیات مهدی شب زنده‌دار و سید محمدرضا مدرسی‌یزدی در این دوره مُمتحن آزمون شفاهی هستند.

کاندیدای داعشی!

یکی از کاندیداهای رد صلاحیت شده مجلس در هیات نظرت از عناصر مرتبط با گروه تروریستی داعش بوده که پس از شناسایی دستگیر شده است. وی در یکی از حوزه های انتخابیه شرق کشور در انتخابات ثبت نام کرده بود.

ممکن است صلاحیت برخی تاییدشده ها، رد شود

آقای سیامک ره پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات می گوید: ممکن است داوطلبانی در هیات های اجرایی ، نظارتی و هیات مرکزی تایید شده باشند اما به علت گزارش جدیدی که در پاسخ به استعلام ها برای شورای نگهبان ارسال و برای این شورا محرز می شود که تایید صلاحیت آن داوطلبان درست نبوده است، در این صورت صلاحیت آنان رد می شود و این داوطلبان اجازه دارند در زمانی به مدت 3 روز شکایت کنند و شورای نگهبان به یک هفته مهلت رسیدگی به شکایت این افراد را دارد.

ناراحتی اصلاح طلبان از روحانی/اصلاحات اصل نظام است

رئیس شورای اصلاح طلبان اصفهان با ابراز ناراحتی از مواضع دیروز آقای روحانی، گفته است:

من نقدی به صحبت های رئیس جمهور دارم.اصلاح طلبان یک اقلیت 7 تا 10 میلیونی نیستند.اصلاح طلبان اکثریت و اصل نظام هستند.

دیدار محرمانه یک استاندار با هاشمی

امروز آقای علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان دیدار محرمانه ای با آقای هاشمی رفسنجانی داشته است.در این دیدار در مورد رد صلاحیت ها و چگونگی کمک به نامزدهای جریان اصلاح طلب و اعتدال صحبت شده است.

 

منبع: آریا