ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی برای بهینه تر كردن امور تبلیغاتی خود روش‌های تازه‌ای به كار گرفته است.
 

به گزارش فارس،به نقل از جهان نوشت، ستاد تبلیغاتی مهندس وسوی كه اعلام شده بود با نماد شال‌های سبز در سراسر كشور شناخته خواهد شد با توجه به مد بودن رنگ سبز آبی در سال 88 و نیز استفاده از نماد سبز در این ستادها با یكی از تولید كنندگان بزرگ مانتو در كشور قرار دادی را به امضا رسانده است كه طی آن در روزهای آینده تعداد زیادی مانتو با رنگ سبز تولید و علی رغم مرغوبیت آن با قیمت نازل به بازار عرضه می‌شود. طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته بخش اعظمی از این مانتوها نیز در ستادهای مهندس موسوی توزیع خواهد شد.
نكته جالب اینكه در روزهای پایانی نظام ستم شاهی بخشی از نیروهای مبارز كه عمدتا دارای تفكرات چپ بودند با استفاده از پیراهن و روسری سبز، سعی در تبلیغ نمادین برای انقلاب اسلامی داشتند، كه این نوع تبلیغ ستاد مهندس موسوی معنای خاصی را در اذهان تداعی می كند.
بنا براین گزارش، با توجه به حساسیت و اعتقادات مذهبی میرحسین موسوی، طراحان این نوع تبلیغ توانسته اند با استفاده از نمادهای مذهبی این شیوه تبلیغاتی خود را نزد وی توجیه نمایند.
گفتنی است با اینكه مقرر شده استفاده از شال سبز برای مردان و مانتو برای زنان فعال در ستادهای موسوی در دستور كار قرار گیرد، افرادی چون مصطفی تاج زاده، بهزاد نبوی، محمدرضا خاتمی و محسن آرمین تاكنون از این نمادها استفاده نكرده اند.

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news