موقع سخنرانی یک لحظه بالای تریبون در حالی که برگه سخنرانی در دستم بود در حد دو سه ثانیه چادرم کنار رفت و در همان فاصله عکاس زبل عکس گرفت.
 
به گزارش «شفاف» معصومه عضو شورای شهر تهران با انتقاد از افرادی که بدون اطلاع وی عکسی را از یکی از سخنرانی های وی منتشر کردند، به تشریح آن ماجرا پرداخت و گفت: سال آخر مسئولیتم در سال 83 در اجلاس بین‌المللی محیط‌زیست؛ صلح و گفتگوی تمدن‌ها که در تهارن برگزار شد موقع سخنرانی یک لحظه بالای تریبون در حالی که برگه سخنرانی در دستم بود در حد دو سه ثانیه چادرم کنار رفت و در همان فاصله عکاس زبل عکس گرفت.

وی در گفتگو با ایران دخت با بیان اینکه خودش متوجه این عکاسی نشده است می گوید: ساعت سه چهارم بعد از ظهر یکی از همکارانم خبر داد که خانم ابتکار عکس شما بدون چادر در اینترنت است. همان موقع هم اوج حملات اصولگرایان به دولت آقای خاتمی بود. من اصلاً باورم نمی‌شد. عکس به گونه‌ای بود مثل آنکه من اصلاً پشت تریبون چادر بر سرم ندارم و با مانتو و شلوار ایستاده‌ام.

ابتکار در ادامه می گوید: این عکس در صفحه 2 روزنامه اقبال هم کار شد. هر چند حجابم کامل بود اما آن عکس تا مدت‌ها در سایت‌های اصولگرایان بود و باتوجه به آن می‌گفتند ارزش‌ها از بین رفت و تا مدت‌ها ماجرا داشتیم. اولش راستش را بخواهید با اینکه حجابم کامل بود به خاطر فشارهایی که بر آقای خاتمی بود خیلی ناراحت شدم.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ

www.seemorgh.com/news