در این بیانیه آمده است: رهبرا! فرزندان انقلابی شما در مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، با تبعیت عینی و عملی از اوامرتان، آمادۀ پاسخگویی کوبنده و قاطع به گستاخی ها و نقض عهدهای استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحدۀ آمریکا، در زمینه های فنی- تخصصی هستند.

آماده پاسخی کوبنده به نقض برجام هستیم

بسیج مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، در بیانیه ای نسبت به نقض صریح برجام توسط آمریکا واکنش نشان دادند و آمادگی خود را برای پاسخ کوبنده به گستاخی این کشور در تمدید تحریم ها اعلام کردند.در این بیانیه آمده است: رهبرا! فرزندان انقلابی شما در مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، با تبعیت عینی و عملی از اوامرتان، آمادۀ پاسخگویی کوبنده و قاطع به گستاخی ها و نقض عهدهای استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحدۀ آمریکا، در زمینه های فنی- تخصصی هستند.

 

متن بیانیه متخصصین هسته ای این مجتمع غنی سازی به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

فاعتبروا یا اولی الابصار...


نقض توافقنامۀ موسوم به برجام در قالب تمدید قانون تحریم های ایران (ISA) در مجلس سنای ایالات متحدۀ آمریکا، بار دیگر نشان داد دولت آمریکا - که در پنجۀ تصرف شبکۀ صهیونیسم بین المللی است- دولتی بدعهد و خیانتکار است. تجربۀ برجام که اینک باعث افزایش پشتوانۀ تجربی ملت ایران شده، فصلی دیگر بر کتاب قطور جنایات و خیانتهای ایالات متحدۀ آمریکا علیه ملت ایران افزوده است.


کارشناسان و متخصصان بسیجی و ولایتمدار مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن (سایت هسته ای نطنز) به عنوان ادامه دهندگان راه شهدای هسته ای و جهاد علمی، همواره پاسداری از کیان انقلاب اسلامی چه در مرزهای جغرافیایی و چه در مرزهای علمی و فناوری را وظیفۀ خود دانسته و در مقابله با کینه ورزی های دشمنان خبیث ایران اسلامی به سردمداری آمریکای جنایتکار، با تبعیت کامل از اوامر امام خامنه ای (مد ظله العالی) آمادۀ جانفشانی در راه اسلام عزیز می باشند.


به مسئولان محترم، اعم از دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیأت نظارت بر اجرای برجام اعلام می داریم: آنچه مطالبۀ جدی و عمومی ملت انقلابی ایران اسلامی است، استقامت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های شیطان بزرگ و پاسخ در تراز جمهوری اسلامی ایران به نقض عهدهای آشکار طرف مقابل است. انتظار ما، بصیرت، پشتیبانی و اطاعت محض از ولایت فقیه، چشم و دل بریدن از اجانب، اعتماد بر سنت های الهی و اتکاء به عزم و توان داخلی است.


در پایان به محضر علمدار حکیم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) عرضه می داریم: رهبرا! فرزندان انقلابی شما در مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن، با تبعیت عینی و عملی از اوامرتان، آمادۀ پاسخگویی کوبنده و قاطع به گستاخی ها و نقض عهدهای استکبار جهانی و در رأس آن ایالات متحدۀ آمریکا، در زمینه های فنی- تخصصی هستند.


بسیج مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن
13/9/1395»

 

منبع: دانشجو