خرید ایرباس جدید حقارت است، یا گم شدن چند دکل نفتی
حقارت وقتی است كه برای نقل و انتقال پول، از هواپیمای خصوصی استفاده شود و در میانه راه! میلیون‌ها دلار آن آب شود! حقارت وقتی است كه بانك مركزی یك كشور بزرگ را در برابر چند دلال خلع قدرت كنند.

گم شدن چند دکل نفتی حقارت نیست؟!

روزنامه اعتماد نوشت: پس از نشستن نخستین ایرباس خریداری شده از فرانسه در فرودگاه مهرآباد و مراسمی که به همین مناسبت و با حضور برخی از شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی کشور از جمله وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، توپخانه تندروها بی‌هدف به کار افتاد و پیاپی شلیک کردند و حتی با کلمات تمسخرآمیزی از این واقعه یاد نمودند و نشستن این هواپیما را فرود تحقیرآمیزی معرفی کردند.

حقارت، خرید این كالای بین‌المللی نیست، حقارت آن وقتی است كه بیشترین تلفات هوایی را در جهان داشته باشیم. حقارت زمانی است كه رییس یك دولت به مشایعت تفنگداران متجاوز انگلیسی برود. حقارت آن زمانی است كه پول این ملت را یك مشت دلال بخورند و چند لیوان آب هم روی آن سر بكشند و هیچ حسابی هم به مردم پس ندهند.

حقارت وقتی است كه برای نقل و انتقال پول، از هواپیمای خصوصی استفاده شود و در میانه راه! میلیون‌ها دلار آن آب شود! حقارت وقتی است كه بانك مركزی یك كشور بزرگ را در برابر چند دلال خلع قدرت كنند. حقارت وقتی است كه پول این ملت صرف خرید دكل نفتی دست چندم با چند برابر قیمت شود، بعد هم آن دكل سر از امریكای لاتین درآورد.

 حقارت وقتی است كه معاون اول رییس‌جمهور پس از پایان دوره‌اش محاكمه و به جرم فساد زندانی شود. حقارت وقتی است كه رییس مهم‌ترین بانك دولتی كشور پس از اختلاس فرار كند و در كانادا زندگی آرامی را در كاخ خود پایه‌گذاری كند. حقارت از آن كسانی است كه به نام ملت ولی به كام دلالان عمل كردند.

 

منبع: روزنامه اعتماد