زن ها باید در اختیار من باشند حتی زنان شوهردار!
ویژگی های شاخصه ی اول اینکه سعید کریمیان تمام افرادی را که فریب می دهد و به انتالیا دعوت می کند آنها را مجبور می کند که پناهنده شوند تا راه برگشتی به ایران نداشته باشند...

الگوگیری مدیر شبکه جم از مسعود رجوی سرکرده منافقین

 پیاده سازی دقیق سیاست های پادگان اشرف توسط سعید کریمیان عضو گروهک منافقین در گروه شبکه های جم  در حال رخ دادن است. اخیرا مصاحبه ای از امید دانا فعال اپوزیسیون با یکی از کارمندان سابق جم در فضای مجازی منتشر شد.  این کارمند حدود یک سال و نیم در شبکه جم کار می کرده است وقتی این فرد از رفتار سعید کریمیان با کارمندان شبکه صحبت می کند ناخودآگاه هرکسی کمتر آشنایی با پادگان اشرف داشته باشد به یاد رفتار مسعود رجوی با افرادی که در آن پادگان بوده اند، می افتد.

 گوشه ای از رفتار سعید کریمیان با کارمندان خود را که این فرد در مصاحبه اش با امید دانا گفته است را برای شما بیان می کنیم:

شاخصه ی اول اینکه سعید کریمیان تمام افرادی را که فریب می دهد و به آنتالیا دعوت می کند آنها را مجبور می کند که پناهنده شوند تا راه برگشتی به ایران نداشته باشند با این کار افراد مجبورند که تمام خواسته های سعید کریمیان را اجرا کنند و به گفته امید دانا این سخن یک نفر نیست بلکه تمامی زنانی  که امید دانا با آنها ارتباط داشته این موضوع را تایید می کنند.

 به گفته این خانم علت جدایی رابعه اسکویی از شبکه جم تحقیر شخصیت است که سعید کریمیان با کارمندان خود انجام می دهد که البته افراد دیگری مثل هرمز سیرتی هم که به تازگی از این شبکه جدا شده است می گوید سعید کریمیان شخصیت افراد را تحقیر می کرد. 

 افرادی هم که توانسته اند خود را از پادگان اشرف نجات دهند نیز در مصاحبه های خود بیان می کنند که اولین کاری که گروهک منافقین با اعضای خود انجام می دهد این است که آنها را تحقیر شخصیت می کند تا آنها توان ایستادند در مقابل حزب و مسعود رجوی را نداشته باشد.

 شاخصه ی دوم اینکه یکی دیگر از کارهایی که سعید کریمیان با افراد زیر دست خود انجام میدهد این است که زن ها باید در اختیار او باشند هرچند اگر شوهر هم داشته باشند و به کارمندان خود می گفت چه عیبی دارد که این خانم که شوهر هم دارد با من بدون شوهرش چند روز به مسافرت بریم.

 یکی از اعتقادات مسعود رجوی هم این است که من به عنوان رئیس این گروه همه زنها به من حلال هستند هرچند که شوهر هم داشته باشند.

 شاخصه ی سوم اینکه به گفته این خانم نورچشمی های سعید کریمیان کسانی هستند که در استخر خصوصی او شراب در دهان او بریزند و رفتارهای جنسی با او داشته باشند. یکی از خانم هایی که از گروهک منافقین جدا شده می گوید روزی در کنار یکی از استخرهای پادگان اشرف اعضاء ارشد گروه که خانم بودند در مقابل مسعود رجوی شروع به در آوردن لباس های خود کردند و مریم رجوی هم ما را تشویق به این کار می کرد.

 

منبع: جام نیوز