کاهش محبوبیت روحانی بیهوده نیست
نماینده مردم فلاورجان گفت: براساس نظرسنجی‌هایی که از هفت، هشت ماه گذشته تاکنون صورت گرفته نشان از سیر نزولی محبوبیت رئیس‌جمهور در میان آحاد مردم دارد.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان ، با اشاره به دوران تحصیلی دانشجویی اش،‌ اظهار داشت: در مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد فلاورجان تحصیل کردم اما از آنجایی که در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد شهرستان فلاورجان، تک جنسیتی شد و خانم ها می توانستند درس بخوانند برای ادامه تحصیل به دانشگاه نجف آباد رفتم.

 وی با بیان اینکه مقطع کارشناسی ارشد را نیز در دانشگاه نجف آباد به پایان رساندم، افزود: کاردانی و کارشناسی در رشته معارف و دینی و عربی تحصیل کردم اما رشته تحصیلی ام در مقطع کارشناسی ارشد تاریخ اسلام بود.

 موسوی لارگانی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به برخی نظرسنجی ها مبنی بر کاهش محبوبیت روحانی در میان مردم بعد از گذشت ۴ سال، تصریح کرد: بنده این کاهش محبوبیت را تایید می کنم و مهم ترین مصداق برای گفته ام را گله مندی های مکرر و نارضایتی هایی که در ملاقات های مردمی به بنده منتقل می شود می دانم.

 عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی بیان داشت: مهمترین دلیل کاهش محبوبیت رئیس جمهور را عدم تحقق وعده های داده شده از سوی وی در شعارهای انتخاباتی به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی می دانم. در حال حاضر متاسفانه آمار بیکاری در سطح جامعه بسیار افزایش یافته و رکود کمرشکن شده است. فعالان عرصه اقتصادی نیز می گویند از زمان قبل از انقلاب تاکنون هیچ گاه چنین رکود بی سابقه و شرایط سخت اقتصادی را به یاد نداریم.

 موسوی لارگانی با تاکیدبر اینکه کاهش محبوبیت روحانی امری قطعی است، یادآور شد: براساس نظرسنجی هایی که از هفت، هشت ماه گذشته تاکنون صورت گرفته نشان از سیر نزولی محبوبیت رئیس جمهور در میان آحاد مردم دارد.

 وی درباره مهم ترین رویدادهای سال ۹۵، تصریح کرد: آزادی حلب مهم ترین موضوع در عرصه سیاست خارجی به لحاظ پیشرفت مسلمانان در منطقه به شمار می رود. همچنین حادثه ناگوار پلاسکو که منجر به شهادت آتش نشانان عزیز کشورمان و از دست دادن تعدادی از هم وطنانمان شد نیز یکی از اتفاقات تلخ سال گذشته محسوب می شود.

 نماینده مردم فلاورجان افزود: حادثه پلاسکو هشداری به مسئولان بود تا در مواقع بحرانی از آمادگی های لازم برخوردار باشند. در این حادثه مشاهده کردیم که باوجود همه امکانات در اختیار اما ساماندهی به این شرایط ۱۰ روز طول کشید. اگر خدای ناکرده در حجم وسیع تری این حادثه پیش بیاید قطعا آن زمان با مشکل جدی مواجه می شویم. از این رو لازم است تا در این زمینه برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ اما حوادث مهم دیگری نیز پیش آمد که به طور مثال می توان به پرده برداشتن از چهره واقعی نظام پوسیده آمریکا اشاره کرد. همانگونه که مقام معظم رهبری هوشیارانه با نگاه تیزبینشان بدعهدی های آمریکایی ها در قبال برجام را پیش بینی کرده بودند در سال گذشته بر همگان چهره دروغین نظام سلطه هویدا شد.

 

منبع: دانشجو