لوله و گاز انبر را نشانت می دهیم
گرچه نامزدهای جبهه انقلاب از ابتدا به عنوان رقبای اصلی در صحنه انتخابات حاضر شده بودند اما تصمیم نهایی به تحلیل و ارزیابی صحنه رقابت‌ها موکول شد تا منافع کشور و مردم مقدم بر منافع اشخاص و جریان‌ها باشد.

خط و نشان روزنامه هوادار قالیباف برای روحانی

روزنامه اصولگرای صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت: آقای قالیباف با روحیه خط شكنی خود، چون دوران دفاع مقدس چند هفته با تمام وجودش حقایق ظلم‌هایی كه در طول این سال‌ها به انقلاب و مردم شده بود را فریاد زد، اكنون در اوج اقتدار و پروانه وار، خود را فدای انقلاب و مردم کرد تا آقای روحانی معنی گازانبر و لوله شدن را در عمل بچشد.

این روزنامه در ادامه آورده است: اعلام حمایت آقای قالیباف از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، شوک بزرگی به انتخابات 96 بود. هم دوستان جبهه انقلاب از این اقدام جا خوردند و هم جناح مقابل ضربه سنگینی از وحدت و انسجام طرف مقابل دریافت کرد.

گرچه نامزدهای جبهه انقلاب از ابتدا به عنوان رقبای اصلی در صحنه انتخابات حاضر شده بودند اما تصمیم نهایی به تحلیل و ارزیابی صحنه رقابت‌ها موکول شد تا منافع کشور و مردم مقدم بر منافع اشخاص و جریان‌ها باشد. تصمیم روز گذشته آقای قالیباف را باید دقیقاً از همین منظر دید و تحلیل کرد که امروز نجات کشور از سالوس و از فقر و بیکاری و بحران اقتصادی بیش از هرچیز دیگری به فداکاری و از خودگذشتگی نیازمند است.

نکته‌ای که بارها از سوی دکتر قالیباف در مناظره‌ها و نطق‌های مردمی بر آن تاکید شد که ما حاضریم در مبارزه با زالو صفتانی که خون مردم را می‌مکند و برای پایان دادن به سلطه 4درصدی‌ها بر اقتصاد کشور، از جان و حتی آبروی خود بگذریم. همین روحیه در این دور از انتخابات موتور محرکه نیروهای انقلاب شد و نقاب از چهره رانت‌خواران و دروغ زنان برگرفت و ماهیت نفاق جدید را برملا کرد. آقای قالیباف با روحیه خط شكنی خود، چون دوران دفاع مقدس چند هفته با تمام وجودش حقایق ظلم‌هایی كه در طول این سال‌ها به انقلاب و مردم شده بود را فریاد زد، اكنون در اوج اقتدار و پروانه وار، خود را فدای انقلاب و مردم کرد تا آقای روحانی معنی گازانبر و لوله شدن را در عمل بچشد.

همان گونه که آقای قالیباف در بیانیه خود تاکید کرده است‌: مبارزه تازه آغاز شده است و تا ریشه‌کنی کامل فساد و ناکارآمدی، باید جان و آبروی خود را نیز بی‌چشمداشت فدا کرد. انتظار ما و مردم بر این است که این تصمیم، زمینه‌ساز آغاز دورانى جدید براى یک تحول اقتصادی باشد که با قطع دست 4درصدی‌ها از اقتصاد، منتج به ایجاد اشتغال جوانان برومند این سرزمین و حمایت از مستضعفان و محرومان در ایران سربلندمان گردد.

 

منبع: صبح نو