زیباکلام برای دفاع از اسرائیل پول می گیرد؟!
 روزنامه جوان درباره زیبا کلام نوشت: معصوم جلوه دادن یك رژیم جنایتكار چه سودی برای زیباكلام دارد؟!

روزنامه جوان: زیباکلام، یک ساده لوحِ رایگان است!

روزنامه جوان نوشت:صادق زیباکلام روز پنج‌شنبه در توئیتی عجیب نوشت: «اگرخدای ناکرده جنگی میان ما و اسرائیل اتفاق بیفتد، به نسل‌های فردا می‌خواهیم بگوییم که با کشوری که 2هزارکیلومتر با خاک ما فاصله داشت و نه هرگز تهدیدی علیه ما کرده بود یا دعوای دیگری علیه‌مان داشت، جنگ‌مان با آن بر سر چه بود؟ آن همه تلفات انسانی و میلیاردها دلار هزینه نظامی برای چه بود؟»

این توئیت نشان می‌دهد استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های رسمی جمهوری اسلامی اطلاعی از تهدیدهای مكرر رژیم صهیونیستی علیه ایران ندارد و حتی اخبار را هم دنبال نكرده تا خبر شهادت ایرانی‌ها توسط رژیم اشغالگر قدس را بداند. ایرانی‌هایی كه با درخواست رسمی دولت سوریه در این كشور حضور دارند و با حمله موشكی اسرائیل به شهادت رسیدند، از شهادت آنها هنوز 40 روز هم نمی‌گذرد. نكته مهم‌تر آن است كه گویا صادق زیباكلام تهدید را فقط وقتی می‌داند كه سرباز متجاوز به پشت اتاق او رسیده باشد و توجه ندارد كه ممكن است كسی خارج از ایران به مواضع ایران حمله كند و این تهدید علیه همه ایرانی‌هاست.

زیباكلام حتی خاطرش هم نیست كه دانشمندان هسته‌ای‌مان را اسرائیل ترور كرد. معصوم و پاك جلوه دادن یك رژیم جنایتكار چه سودی برای زیباكلام دارد و ادای روشنفكری تا این حد برای زیباكلامی كه اهل شركت در راهپیمایی روز قدس هم هست، جز نمایش بلاهت و تناقض و تضاد درونی او چه خواهد بود؟! برخی می‌گویند او پول می‌گیرد تا از اسرائیل دفاع كند اما به نظر می‌رسد او ساده لوحی رایگان پیشه كرده است!

توئیت زیباكلام شدیداً هم مورد توجه اكانت «اسرائیل به فارسی» قرار گرفته و توئیت او را با جمله «با همه انتقادات برخی اوقات هم حرف درست می‌زند» بازنشر كرده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: javandaily.ir