اخيراً مسئولان یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی کشور قراردادی تقریبا يك ميليارد تومانی را با فردی به نام م منعقد کرده اند که...
 
به گزارش جهان ،اخیراً مسئولان یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی کشور قراردادی تقریبا یك میلیارد تومانی را با فردی به نام م  منعقد کرده اند  که بر اساس این قرارداد نامبرده موظف شده تا برای این شركت، خودرو با كلاس های A و B جهانی را در دنیا شناسایی  و معرفی کند.

 این فرد هم با سفر به اقصی نقاط امریكا و اروپا در صدد یافتن خودرویی در این كلاس است .سفر به دهها کشور جهان در مدت زمانی محدود این فرد را بعنوان مارکوپولوی ایرانی معروف کرده است . این در حالی است که برای یافتن چنین خودرویی نیاز به این مسافرت ها نبود و از طریق نامه نگاری و در خواست از شرکتهای خودروسازی جهان می توان به چنین اطلاعاتی دست یافت . 

گفتنی است تاکنون نزدیك به پانصد میلیون تومان در این راه به نامبرده بعنوان یك شخص حقیقی پرداخت شده است . این در حالی است كه شرکت خودروسازی مذکور در ساختار سازمانی خود واحدی را جهت این ماموریت از قبل  ایجاد كرده که در چندسال اخیر در این حوزه مشغول به فعالیت بوده است .
 
با وجود چنین مجموعه ای در داخل شرکت متعلق به مردم عقد این قرارداد شائبه های فراوانی را در سال اصلاح الگوی مصرف ایجاد کرده است .

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com