دستگیری هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای
دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی همه توان خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته است گفت: هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای در بازدیدهای میدانی از شعبه های اخذ رای در شوش دستگیر شدند

هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای در بازدیدهای میدانی از شعبه های اخذ رای در شوش دستگیر شدند

مسلم کرم الهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عزم دستگاه قضایی مبنی بر حفاظت و صیانت از آرای مردمی جدی است و در این زمینه علاوه بر بازدیدهای گسترده میدانی از شعبه های اخذ رای، تمام گزارش های مردمی با سرعت رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: در بازدیدهای میدانی و سرکشی از محل شعبه های اخذ رای شهرستان شوش موفق به کشف تخلفات و دستگیری هشت نفر از این افراد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شوش بیان کرد: ضابطان قضایی موظف شده اند با تخلفات و جرایم انتخاباتی به ویژه تجمعات و همچنین نزاع و درگیری در خارج از شعبه های اخذ رای به صورت جدی برخورد کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در دفاع از اعتماد عمومی و رای مردم با هیچ کس تعارف ندارد گفت: هر گونه دخالت افراد غیرمسوول در روند برگزاری انتخابات و آرای مردم با مجازات همراه خواهد شد.

کرم الهی افزود: آرامش شهروندان، خط قرمز دادستانی است و با هر کس در این زمینه حاشیه سازی کند طبق ضوابط قانونی، برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پنج هزار نفرعوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت در شهرستان‌های شوش و کرخه مسوولیت برگزاری انتخابات را در این ۲ شهرستان برعهده دارند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir