ارسال کفن به اندازه پیکر کودکان در قالب کمک اهدایی به مردم غزه از سوی برخی کشورهای عربی موجب خشم مردم و مقام های فلسطینی شده است....
 
 
 به گزارش العالم ارسال اینگونه اقلام در کنار داروهای تاریخ گذشته ارسالی از سوی کشورها و برخی نهادهای به اصطلاح انسان دوستانه بین المللی توهین آشکار به مردم ساکن غزه به شمار می رود که از سه سال پیش تاکنون تحت محاصره شدید رژیم صهیونیستی قرار دارند.

یکی از مسئولان منطقه غزه گفت: تعدادی کفن به اندازه پیکر کودکان در چارچوب کمک به غزه به این منطقه ارسال شده و در انبار ها وجود دارد.

وی افزود : شرم آور است که اعراب کفن برای کودکان غزه ارسال کنند.

درهمین حال منابع فلسطینی اعلام کردند که شعارهای توخالی انسان دوستانه برخی کشورها برای مردم غزه با ارسال داروهای تاریخ گذشته به این منطقه بیش از پیش به اثبات رسید.

بنابر این گزارش مدیر بخش کمک ها در وزارت بهداشت فلسطین در غزه گفت: برخی از داورها مانند داروی مقابله با آنفلوانزای خوکی به ارزش دو میلیون دلار که کشورها و موسسه های مختلف به غزه اهدا کرده اند مورد نیاز نیست و به جای اینکه نیاز فلسطینی ها را برطرف کند باری بر دوش آنها است.

منیر البرش افزود: فقط ازسی درصد کمکهای پزشکی ارسالی به غزه استفاده شده است و ارسال این داروها به غزه نشان می دهد برخی دولت ها فقط تلاش کردند انبارهای خود را از این داروهای غیرضروری تخلیه کنند.
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com