مشاور فرهنگی رئيس جمهور و رئيس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از آغاز ثبت نام دوره های آموزش رايگان اينترنتی کتابخانه ملی خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی، دومین نشست این کتابخانه با ناشران صبح امروز با موضوع صدور الکترونیکی فیپا در ادامه ویژه برنامه های کتابخانه ملی در هفته کتاب برگزار شد.
علی اکبر اشعری در این نشست که با حضور بیش از 40 ناشر برگزار شد گفت: دوره های «مبانی کتابداری و اطلاع رسانی» و «مجموعه سازی» نخستین کلاسهای آموزشی این دوره خواهد بود.
مشاور فرهنگی رئیس جمهور ثبت نام در این دوره ها را برای عموم کتابداران و علاقمندان آزاد دانست و افزود: ایجاد دوره های آموزش مجازی براساس سیاست های سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مورد توسعه کمی و کیفی آموزش تخصصی کتابداری و علوم اطلاع رسانی در سطح کشور و منطقه است.
وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی به آدرس WWW.NLAI.IR مراجعه کنند.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اعلام عضویت بیش از 2000 ناشر کشور در این طرح افزود: با استفاده از این سیستم آمد و شد ناشران به کتابخانه ملی کاهش یافته است.
سایر مطالب:
افتتاح قبرستان بر روی كره ماه!
سلیمانی: قبلاً سر مردم شيره ماليده می‌‏شد
امکان ثبت نام جدید برای متقاضیان حج تمتع
يازده خدمت تلفن ثابت، اينترنتی صورت می گيرد
خانم‌ها بدون شرايط سنی بعد از 20 سال بازنشسته می‌شوند