ساخت عبارت ترافیک مصنوعی به عقل جن هم نمی‌رسد
ساخت عبارت ترافیک مصنوعی به عقل جن هم نمی‌رسد. نمی‌توان کلمه انسان به آنها گفت؛ چرا که هیچ کسی ترافیک ساختگی درست نمی‌کند و این کلمه از آن دسته حرف‌هایی است که وقتی قافیه تنگ می‌آید و دیگر صحبتی ندارند، مطرح می‌کنند و...

حافظی به قالیباف: ادب مرد به ز دولت اوست 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در واکنش به سخنان روز گذشته شهردار تهران گفت: اگر ما درست عمل می کردیم نباید استمرار حضور شما را در این مسند تحمل می کردیم .روز گذشته محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در در مراسم بهره برداری از 65 واگن قطار و لوکوموتیو مترو در پاسخ به انتقادات چند هفته گذشته درباره ترافیک شبانه تهران و برخی سخنان درباره ترافیک مصنوعی گفت: «ساخت عبارت ترافیک مصنوعی به عقل جن هم نمی‌رسد. نمی‌توان کلمه انسان به آنها گفت؛ چرا که هیچ کسی ترافیک ساختگی درست نمی‌کند و این کلمه از آن دسته حرف‌هایی است که وقتی قافیه تنگ می‌آید و دیگر صحبتی ندارند، مطرح می‌کنند و این حرف درستی نیست و این تهمت و دروغی است که زده شده.» 

اما رحمت اله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در تذکر پیش از دستور جلسه علنی امروز پاسخ شهردار را داد.

او ابتدا گفت: گزارش های حسابرسی از شهرداری تهران در اختیار افکار عمومی قرار گرفته است، مردم از این گزارشات متعجب شده اند و ما به عنوان اعضای شورا نظاره گر هستیم. اعضای شورا در برابر تخلف و انحراف شهرداری تنها نظاره گر هستند و آن را تایید می کنند.

حافظی با اشاره به اینکه حدود یک سال و نیم قبل مدیر روابط عمومی شهرداری تهران به یکی از اعضای شورا توهین کرد و واکنشی از شورا دیده نشد، گفت: نتیجه عدم واکنش این می شود که بعد از مدتی رئیس این فرد یعنی شهردار به برخی از اعضا توهین می کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: همان زمان نامه ای برای رسیدگی به توهین این فرد در شورا نوشته شد و 30 نفر آن را امضا کردند و مصوب شد یکی از کمیسیون های شورا موضوع را رسیدگی و نتیجه را ارائه کند که هنوز گزارشی واصل نشده است.

او گفت: آقای شهردار حق با شماست، برخی از اعضای شورای شهر انسان نیستند، هچ انسانی نمی تواند اجحاف به مردم و انحرافات از مصوبات شورا را ببیند و استمرار حضور شما در این مسند را تحمل کند. اگر ما به عنوان نماینده مردم در صیانت از حقوق مردم درست رفتار می کردیم شاهد این اتفاقات نبودیم.

حافظی در پایان تاکید کرد: ادب مرد به ز دولت اوست.



منبع: خبرآنلاین