دو کارگر زیر آوار حادثه مترو قم
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم، از یافتن پیکر سومین کارگر از زیر آوار مترو قم خبر داد.

بهرامی از پیدا شدن پیکر سومین کارگر محبوس در زیر آوار متروی قم خبر داد.گفتنی است، ظهر روز پنجشنبه، 21 بهمن دیواره‌ی متروی قم ریزش کرد که بر اثر آن 6 نفر مصدوم شدند و  پیکر دو کارگر هم از زیر آوار خارج شد که متاسفانه جان باخته بودند.بنابراین با یافتن پیکر یک کارگر  دیگر تعداد جان باختگان این حادثه به سه نفر رسید.

***********************************************************************************
دو کارگر زیر آوار حادثه مترو قم
بهرامی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت آواربرداری در حادثه متروی قم، گفت: طبق آخرین و دقیق‌ترین آمار بر طبق حضور و غیابی که از کارگران کردند،‌ در حال حاضر دو کارگر در زیر آوار هستند که عملیات جستجو و آواربرداری برای یافتن آنها ادامه دارد. البته یک نفر هم از زیر آوار نجات یافته است. وی افزود: حجم آوار بسیار سنگین است و هفت متر دیگر خاک وجود دارد که همکاران آتش نشانی و شهرداری در حال آواربرداری هستند.

بهرامی با بیان اینکه چهار قلاده سگ زنده یاب و چهار دستگاه زنده یاب نیز در محل آماده‌اند، گفت: بنابراین هر چند دقیقه که آواربرداری انجام می‌شود، سگ‌ها و دستگاه‌های زنده یاب برای یافتن محبوسین زیر آوار وارد عملیات می‌شوند. به هرحال آتش‌نشانی و شهرداری مشغول کارند و با این حجم آوار نمی‌دانیم دقیقا چه زمانی عملیات تمام می‌شود.

وی همچنین گفت: امکانات استان جوابگوی این حادثه است و نیازی به اعزام نیروهای پشتیبان از سایر استان‌های معین وجود ندارد.




منبع: ایسنا