گروگانگیری در بیمارستانی در کرج حقیقت دارد؟
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز به دنبال انتشار فیلمی با عنوان گروگانگیری بیمار به علت عدم پرداخت هزینه بیمارستان، به سرعت و به صورت سرزده در محل حاضر شده و موضوع را بررسی کرد.

تکذیب شایعه گروگانگیری در بیمارستانی در کرج

 فتح الله حقیقی عصر سه شنبه به صورت سرزده در بیمارستان البرز کرج حاضر شد و در جریان حضورش در این بیمارستان گفت: زمانی که در بیمارستان حاضر شدم بیمار مذکور در حال مرخصی و منتظر همراهش برای خروج از بیمارستان بود.وی ادامه داد: بیمار از شیطنت همراهش به دلیل انتشار این فیلم عذرخواهی کرده و مدعی شد که هیچ گونه مشکلی برای ترخیص نداشته است.

حقیقی گفت: بیمار با دفترچه غیر، جراحی شده ولی علی رغم چنین تخلف بزرگی وی مورد مواخذه قرار نگرفته و از تمامی امکانات لازم نیز برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، افرادی با انتشار چنین تصاویری مردم را بازیچه اهداف خود قرار داده و به دنبال منافع شخصی هستند بنابراین با توجه به اینکه مشغله و برنامه های بسیاری در این برهه از زمان دارم شخصا این موضوع را پیگیری کردم.

معاون استاندار البرز گفت: تنویر افکار عمومی را به عنوان یک اصل مهم در کار دانسته و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

 

منبع: دانشجو