توضیحات شهردار ارومیه در پی تخریب خانه شهروندان معلول+فیلم
پس از انتشار تصاویری در فضای مجازی از تخریب یک خانه که دو کودک مبتلا به سندروم داون در آن زندگی می‌کردند، شهردار ارومیه واکنش نشان داد.

شهردار ارومیه از تخریب خانه دو کودک مبتلا به سندروم داون می گوید

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به ماجرای تخریب یک خانه که دو کودک مبتلا به بیماری سندروم داون در آن زندگی می‌کردند، واکنش نشان داد.

حضرت پور ضمن عذرخواهی بابت اتفاق رخ داده، گفت: کوتاهی از همکاران من در شهرداری بود که نباید اجازه می‌دادند این خانه در مکان غیرمجاز ساخته شود اما روش‌های مناسب‌تری نیز برای برخورد با این ساخت و ساز غیرمجاز وجود داشت.


روابط عمومی شهرداری ارومیه از ساختگی بودن تصاویر منزل کودکان سندروم داون می گوید

صبح امروز خبری مبنی بر تخریب منزل یک خانواده که دارای فرزند سندروم داون هستند در فضای مجازی منتشر شد، بهانه این تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در شهرک ایثار بود.

این تصاویر با واکنش های فراوان روبه رو شد، در همین راستا با شهرداری ارومیه تماس گرفتیم تا از واقعیت این ماجرا آگاه شویم.

روابط عمومی شهرداری ارومیه در پاسخ به خبرنگار خبر فوری مدعی شد: این عکس ها ساختگی هستند و در سایت شهرداری می خواهیم فیلم اصلی را منتشر کنیم.

یکی از متصدیان روابط عمومی گفت: این خانواده ساکن منطقه کشتارگاه ارومیه بودند و این عکس متعلق به شهرک ایثار است.

این متصدی ادامه داد: احتمالا پیمانکار این شهرک دارای مشکلاتی با شهرداری بوده، زیرا این خانواده صرفا برای عکس گرفتن به این منطقه منتقل شدند و اصلا در این منطقه ساکن نیستند.

وی در پاسخ به این سوال که پیمانکار کیست و چه خصومتی با شهرداری داشته گفت: برای خود ما هم هنوز روشن نیست که مشکل این پیمانکار چه بوده است ولی به زودی مشخص خواهد شد.

وی گفت: صبح امروز شهردار ارومیه از شهرک ایثار بازدید کرد و متوجه شد که اصلا چنین خانواده ای در این شهرک زندگی نمی کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabarfppri.com/yjc.ir