پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا سه شنبه 97/03/01
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید و رخداد پدیده گرد و خاک در استان‌های ایلام و خوزستان طی امروز (۲۸ خرداد)خبر داد.

وقوع گرد و خاک در ایلام و خوزستان

احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوا در کشور گفت: بنا به نقشه‌های پیش بینی در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

در ساعت بعد از ظهر امروز (۲۸ خرداد) در شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، شرق مازندران، خراسان شمالی، دامنه‌های البرز و در استان‌های شمال سمنان، گلستان و شرق تهران افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای سه شنبه و چهارشنبه (۲۹و ۳۰ خرداد) آتی در خراسان شمالی، دامنه‌های البرز و در استان‌های سمنان، گلستان و شرق تهران در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود، گفت: امروز وزش باد شدید و گرد و خاک در استان‌های ایلام، خوزستان و جزایر شمال خلیج فارس اتفاق می‌افتد و شمال خلیج فارس مواج است.

شریط جوی تهران در دو روز آینده

برای روز سه شنبه (۲۹ خرداد)  آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود اما در روز چهارشنبه (۲۹ خرداد) آسمان تهران صاف خواهد بود.

وظیفه در پایان اظهارکرد: امروز اهواز با بیشینه ۴۶ گرمترین و تبریز با بیشینه ۳۱ خنک‌ترین استان کشور خواهد بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir