استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.

 اعلام آمادگی سامانه ۱۳۷ برای کمک رسانی

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: پیرو مشکل پیش آمده در خصوص محدودیت آب رسانی در برخی از محلات شهر تهران با هماهنگی شهرداران شب نواحی تانکرهای ویژه آبرسانی در میادین و معابر سطح منطقه مستقر گردیده است تا نیازهای ضروری شهروندان در این خصوص تامین شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد: تا رفع کامل مشکل کمبود آب در برخی مناطق، آب مورد نیاز شهروندان با تانکر تامین خواهد شد و زیرساخت‌های لازم در این خصوص درجهت رفاه حال شهروندان و کاهش دغدغه خانواده‌ها فراهم شده است.

شعبانی تصریح کرد: لازم است اطلاع رسانی‌های لازم درخصوص محل‌های مربوط به استقرار تانکرهای آب شرب با استفاده از تمام ظرفیت‌های اطلاع رسانی شهرداری تهران صورت گیرد.

معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۷ آماده هرگونه کمک رسانی به شهروندانی است که با محدودیت آب رسانی در مناطق خود مواجه هستند و شهرداری تهران بصورت شبانه روزی در خدمت رفع مشکلات مربوط به شهروندان تهرانی بویژه تا رفع مشکل مذکور در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com