پسر مهران رجبی هدیه روز پدر را لو داد!
مهران رجبی: فرزندانم این مساله را که پدرشان فرد مشهوریست و مردم به او احترام می‌گذارند، دوست دارند

مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: یک بازیگر زمانی توانمند است که با کار ارتباط برقرار کرده و دیالوگ را مانند نمایشنامه نخواند؛ بطور مثال کار کردن در نقش منفی برای کسی که مثبت اندیش دارای روح بدون آلایش باشه سخت است. کسانیکه این‌کار را خوب انجام می‌دهند انرژی زیادی را صرف کار می‌کنند.

رجبی، در رابطه حرفه و تاثیر نقش‌ها در زندگی خصوصی‌اش گفت: فرزندان من این مساله را بسیار دوست دارند که پدرشان فرد مشهوریست و مردم به او احترام می‌گذارند. بنابراین همه چیز مثبت بوده و نسبت مثبت‌ها و منفی‌ها اصلاً قابل مقایسه نیست.

بازیگر سینما و تلویزیون از چگونگی ایفای نقش گفت: اگر من هنری را که خارج از وجود خودم هست در کار بیاورم، کار قشنگی نیست. بنابراین باید ببینیم چقدر در خودمان هنر داریم.
متاسفانه بسیاری از بازیگران بدون تجربه، بدیهی‌ترین مسئله در هنر، یعنی دیالوگ گویی را بلد نیستند.

رجبی در مورد هدیه روز پدر عنوان کرد: پسرم هدیه‌ای را که دخترم به مناسبت روز پدرم برایم تهیه کرده بود لو داده است.

مهران رجبی، در رابطه با اینکه روز پدر برایش یادآور چه خاطراتی است، بیان کرد: بهر حال زمانی که پدرم در قید حیات بودند مسئله روز پدر خیلی باب نبود، درحالی که حاشیه‌های روز مره فعلی وجود نداشت. این روز برایم یادآور فوت پدرم در سال 67 است.

وی در پایان از آرزوی خود در این روز گفت: پدرم از من راضی بود و این را در کلماتش می‌دیدم. در حال حاضر عاقبت بخیری، نه فقط برای خانواده‌ام بلکه برای همه آرزوی قلبی من است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir