کامران تفتی: اکثر فیلمنامه‎ها را نمی‎پسندم، پس صبر می‎کنم
کامران تفتی در حال حاضر بازیگر فیلم سینمایی«مغز نارنجی» به کارگردانی مهدی خسروی است.

از کامران تفتی چه خبر؟

او همچنین سریال «بیقرار2» به کارگردانی فلورا سام را آماده پخش دارد. او چندی پیش در فیلم سینمایی «آلما» به کارگردانی عباس مرادیان بازی کرده که بزودی اکران خواهد شد. وی همچنین در سریال های متعددی از جمله « خواب وبیدار»،«ولایت عشق» و « شمس العماره» حضور داشته است.

 

او درباره فعالیت های اخیر خود در حوزه تصویر ونمایش می گوید:« در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی«مغز نارنجی» به کارگردانی مهدی خسروی هستم. در بخش تلویزیون سریال «بیقرار 2» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی آقای اوجی آماده پخش دارم. همچنین در حوزه تئاتر نمایشنامه خوانی «برخیزید و بخوانید» را در دست داشتم که به تازگی تمام شده است. یکسری پیشنهاد برای حضور در شبکه نمایش خانگی دارم ، اما اصلا نمی پسندم و بعد از فیلمبرداری مغز نارنجی به بررسی پیشنهاد ها می پردازم».

وی در ادامه درباره پیشنهاد های اخیرش می افزاید:« برای بازی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی پیشنهاد های زیادی داشته ام ، اما انقدر فیلمنامه ها شبیه به یکدیگر شده است که ترجیح می دهم برای حضور دوباره صبر کنم». وی در پایان درباره سریال های در حال پخش و وضعیت تلویزیون توضیح می دهد:« من معتقدم که برای ساخت هر یک از این سریال ها گروه زیادی زحمت می کشند و نتیجه کار به عوامل بسیاری از جمله شرایط اقتصادی ، زمان پخش و نوع پخش بستگی دارد. برای من حضور در هر سه حوزه جذاب است. نمی توان به راحتی کارها را قضاوت کرد و زحمت دوستان را نا دیده گرفت. همه باید انقدر فعالیت کنیم و ایده های خوب ارائه دهیم تا ثمره خوبی بگیریم. به هر حال این جا همه چیز نسبی است و هر سه حوزه به شکل نسبی فعالیت دارد».


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : banifilm.ir