تست گریم لاله صبوری، جواد رضویان و جواد رضویان در سریال مهران مدیری
تست گریم لاله صبوری، جواد رضویان و جواد رضویان در سریال مهران مدیری، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر،بیژن بنفشه خواه، الیکا عبدالرزاقی، نگین معتضدی، ستاره پسیانی. تصویربرداری سریال شوخی کردم مهران مدیری...
تصویربرداری مجموعه «شوخی کردم» که از روز شنبه 16 شهریورماه آغاز شده بود همچنان در لوکیشن اصلی سریال که سوله‌ای عریض و طویل در شمال تهران است ادامه دارد.

مهران مدیری به تازگی تصویر زیر را به عنوان تازه ترین عکس از پشت صحنه این مجموعه در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.




سیامک انصاری، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم،جواد رضویان، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر،بیژن بنفشه خواه،لاله صبوری، محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، بهنوش بختیاری، برزو ارجمند، پرستو صالحی، رابعه اسکویی، زهرا داودنژاد، علی بوستان، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، علی لک پوریان، ساعد هدایتی، مهران غفوریان، رضا فیض نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی، نگین معتضدی، ستاره پسیانی، شبنم فرشادجو، سحر ذکریا، ماندانا سوری و سعید پیردوست از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه هستند.




این در حالی است که زمزمه‌هایی از احتمال حضور رضا عطاران در این مجموعه آیتمی شنیده می‌شود. البته هنوز به طور رسمی خبرهایی از سازندگان مجموعه در این ارتباط منتشر نشده و پیش بینی می شود در روزهای آینده شاهد خبرهای دیگری در این باره باشیم.


نگارش آیتم‌های کار توسط گروه نویسندگان این سریال متشکل از امیر مهدی ژوله، خشایار الوند، حمید برزگر و الهه زارع نژاد ادامه دارد.

این مجموعه قرار است به شوخی با مسائل روز اجتماعی بپردازد، ضمن اینکه با تعدادی از پربیننده‌ترین برنامه‌های ماهواره‌ای نیز شوخی خواهد شد.






«شوخی کردم» برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود و  احتمالاً هر هفته در مدت زمان 90 دقیقه شامل آیتم‌های نمایشی کمدی توزیع خواهد شد.



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی :
مناجات خوانی مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی در تلویزیون
فیلم: ترانه‌خوانی فرزاد حسنی برای همسرش در تلویزیون
دختر نوازنده 11 ساله اشک حسین علیزاده را درآورد
عکس: گریم ساره بیات در فیلم شهاب حسینی
جذاب‌ترین ستاره ها و چهره های موقرمز هالیوود + تصاویر