جلال مقامی: وقتی بمیرم عزیز می‌شوم
وقتی به انگیزه‌ی دوبله‌ی فیلم‌های نوروزی آخر سال جویای حال جلال مقامی - پیشکسوت عرصه‌ی دوبله - شدیم، با گله گفت: دوستان ما را فراموش کرده‌اند؛ عجیب است که دیگر مرا نمی‌بینند.
 مجری برنامه قدیمی «دیدنی‌ها» که به گفته‌ی خودش این روزها فراموش شده است، اظهار کرد: مدتی است که دیگر کار دوبله انجام نمی‌دهم؛ یعنی دیگر به من پیشنهاد نمی‌دهند که بخواهم کار کنم. انگار دیگر فراموش شده‌ام؛ ضمن اینکه شخصا هم آدمی نیستم که بروم و از دوستان تقاضا کنم تا به من کار دوبله بدهند‌؛ بنابراین اگر خودشان دلشان بخواهد مرا به کار دعوت می‌کنند، دیگر چه نیازی به گفتن من است.

او بیان کرد: وقتی بمیرم قطعا پیش دوستان عزیز می‌شوم. عجیب است جوانانی که زیر دست خودم بودند و اکنون برای خودشان گوینده شدند، دیگر مرا نمی‌بینند. گویا یادشان رفته من در دوبله چه کار کردم!

مقامی همچنین ادامه داد: اکنون تنها فعالیتم در رادیو البرز است،‌ آن هم به خاطر این که نمی‌خواهم احساسم کشته شود؛ چرا که دلم نمی‌آید تا زمان مرگم از میکروفن دست بکشم.

این دوبلور و مجری پیشکسوت در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: خدا را شکر که جوانان زیادی وارد عرصه‌ی دوبله شده‌اند و سرشان شلوغ است. با این حال که فراموش شده‌ام اما برای همه‌ی جوانان آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ  
www.seemorgh.com/culture
منبع: isna.ir



مطالب پیشنهادی:
گریم میترا حجار و بهرام رادان در «آتش بس2» + تصاویر
بهاره رهنما: سال آینده 20 کیلو وزن کم می‌کنم!
دعوت گروه «یاتو» از هنرمند ایرانی برای حضور در کره جنوبی
درخواست پسر ریما رامین فر از مادرش
رسانه‌ای کردن طلاق یک زوج تلویزیونی به چه قیمتی؟!