الیکا عبدالرزاقی: فریبا با مشکلات مردانه ای روبرو می شود!
الیکا عبدالرزاقی : فریبا روایت زندگی زنی را بیان می‌کند که علاوه بر ظرافت‌های زنانه و نقش یک زن درخانواده، با یک سری فراز و نشیب‌های سنگین و مردانه که در حال وقوع است روبرو می‌شود.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» در گفتگویی؛ در خصوص حضورش در نقشی متفاوت در این اثر گفت: در نیمه سال گذشته نمایشی را با افشین هاشمی به روی صحنه بردیم و نقشی متفاوت را اجرا کردم و به دعوت هاشمی پیشنهاد نقش فریبا را پذیرفتم و وارد سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن»‌ شدم.

وی درخصوص بازی متفاوت در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیان کرد: بعد از چند سال همکاری با مهران مدیری و بازی در نقش‌های طنز، مردم من را بیشتر با نقش‌های کمدی و سری فیلم‌های «قهوه تلخ» می‌شناسند در صورتی که قبل از بازی در «گاهی به پشت سر نگاه کن» در فیلم‌ها و نقش‌های درام و جدی چه در تله فیلم‌های تلویزیونی و چه در اجراهای تئاتر ایفای نقش کرده بودم.

بازیگر نمایش خانگی«ساخت ایران» از شخصیت فریبا در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اظهارداشت: فریبا روایت زندگی زنی را بیان می‌کند که علاوه بر ظرافت‌های زنانه و نقش یک زن درخانواده، با یک سری فراز و نشیب‌های سنگین و مردانه که در حال وقوع است روبرو می‌شود.

وی به همکاری با مازیار میری و امین تارخ در مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» اشاره کرد: امضای مازیار میری و حضور امین تارخ باعث وسوسه بازی در این اثر شد و حضور در کنار بازیگران حرفه‌ای یک اتفاق بسیار خوب برای بازی در نقش فریبا بود.

وی در آخر افزود: از همکاری با تیم کاری میری و همچنین بازی با امین تارخ بسیار خرسندم و اگر بازی خوبی از من دیده می‌شود فقط بخاطر همراهی و ممارست های تارخ است و از همه مهمتر نگاه خلاقانه کارگردان و قاب تصویربرداری کوروش سیگارودی است.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : yjc.ir