بازیگری که زیبایی و جذابیتش باعث مرگش شد! عکس
کارول لندیس بازیگر جذاب دنیای هالیوود بود که در نهایت در زمانی که باردار بود به قتل رسید

زندگی تلخ کارول لندیس بازیگر هالیوودی

کارول لندیس در ۱۵ سالگی مدرسه را رها کرد و به خاطر زیبایی خدادادی که داشت در چند شوی تلویزیونی مشغول به کار شد و همزمان در یک کلوب شبانه به عنوان خواننده کار می‌کرد تا آنکه سرانجام در سال ۱۹۳۷ توسط ویلیام‌ای ولمن، کارگردان هالیوودی برای بازی در فیلم یک ستاره متولد می‌شود، بازی کرد، او در این فیلم در نقش جانت گینور دختر جوانی بازی می‌کند که با آرزوی بازیگری به هالیوود سفر می‌نماید.

همزمان با به شهرت رسیدن لندیس شایعاتی درباره فساد اخلافی او بر سر زبان‌ها می‌افتد که باعث می‌شود تا او از آن زمان به بعد موهایش را بلوند کند و نام خود را از فرانسیس لیلیان ماری به کارول لندیس تغییر دهد. لندیس در دهه ۴۰ همچنان در چند فیلم سینمایی درخشید، البته درخشش او در عرصه سینما همزمان بود با روابط غیراخلاقی او با داریل فرانیس زانوک، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده برنده اسکار هالیوود.

زوانوک در سیستم استودیویی هالیوود در آن برهه از زمان نقش مهمی داشت. زمانیکه لندیس به رابطه خود با زانوک خاتمه داد، دردسر‌های شغلی او نیز شروع شد و درخشش وی در عرصه سینما به اتمام رسید و از آن پس تنها توانست در چند فیلم درجه ۲ و ۳ بازی کند.

وی طی مدت زمان کوتاهی چند ازدواج ناموفق دیگر هم داشت، زندگی او چنان با افسردگی و شکست‌های پیاپی همراه شده بود که در سال‌های ۱۹۴۴ و ۱۹۴۶ دو بار خودکشی کرد و سرانجام در سال ۱۹۴۸ جسد وی در حالیکه باردار بود در خانه اش یافت شد، که بعد‌ها گفته شد که مرگ او خودکشی نبوده و به ادعای مادر و خواهرش، کری هریسون بازیگر مشهور هالیوود که در آنزمان با لندیس رابطه داشته، او را به قتل رسانده، اما هیچگاه اتهام او ثابت نشد.


پیدا شدن جسد کارول لندیس

پیدا شدن جسد کارول لندیس



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir