زنان خوش چهره هالیوودی که کثیف هستند!!
در این مطلب با زنان سرشناس هالیوودی آشنا می شوید که به بهداشت اصلا اهمیت نمی دهند و در حقیقت این زنان کثیف هستند!!

زنان هالیوودی که بهداشت را رعایت نمی کنند

مشاهیر و چهره های عرصه سرگرمی همانند هر شخص عادی دیدگاههای متعددی در رعایت بهداشت فردی دارد با این وجود شاید در ظاهر برخی از چهره های معروف آراسته باشند ولی تعداد محدودی هستند كه با حمام بیگانه بوده و هر 3 یا 4 روز حمام می كنند.

آنها اعتقادی به مسواك و بهداشت دهان ندارند و كمتر با برندهای عطر و ادكلن آشنا هستند. آنها از زرق و برق شهرت لذت می برند ولی كمتر به بهداشت فردی خود اهمیت می دهند.

بریتنی اسپیرز

خواننده پاپ از پرتاب كردن لباسهایش به اطراف لذت می برد. همچنین خدمتكار او گفته از زیر تخت خواب می توان ساندویچ های ناتمام، سیب زمینی سرخ كرده، كیك و سایر مواد غذایی فاسد شده را پیدا كرد. او دندانهایش را به ندرت مسواك می كند و سراغ عطر و ادكلن هم نمی رود.

مگان فاكس

او اذعان كرده كه زندگی با او بسیار سخت است چرا كه كمتر دستهایش را می شوید، با حمام مخالف است، خانه ای به هم ریخته دارد و هر دو هفته آن را تمیز می كنند.

جولیا رابرتس

محافظ شخصی “رابرتس” اظهار داشته كه همیشه از بوی بد او در عذاب بوده است. او دیر به دیر حمام می رود و همین بحثهایی را حین فیلمبرداری بروز داده است.

كریستیا آگوئلرا

این خواننده ترانه ای به نام “می خواهی كثیف باشی” دارد. اطرافیان او همیشه از بوی بدش شكایت داشته اند و گفته اند او بوی “هات داگ” می دهد. شاهدان هم اظهار داشته اند او پس از استفاده از سرویس بهداشتی دستهایش را نمی شوید و معمولا غذایش را با دست می خورد!

كامرون دیاز

“دیاز” هم مانند “مك كانای” سراغ عطر و ادكلن نمی رود البته او شلخته است و هر 4 روز لباسهایش را عوض می كند! “اسپلاش” اظهارداشته دیاز به آرایشگاه های عمومی می رود و كمتر بهداشت فردی را رعایت می كند.

جسیكا سیمپسون

سیمپسون نه تنها به بهداشت فردی خود اهمیتی نمی دهد، بلكه به وضوح در برنامه زنده ” دی جنرس” گفته به ندرت هر ده روز یكبار مسواك می زند این ستاره پاپ اظهار داشته برای پاك كردن جرم از روی دندانهایش از لباسش استفاده می كند. او تاكنون 5 دندانپزشك تعویض كرده است. یكی ازمنابع نزدیك به سیمپسون گفته او اتاق، خانه و كمدی به هم ریخته دارد و در كل شلخته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: irannaz.com