جنیفر آنیستون از لج برد پیت به نامزد سابقش بازگشت!
گویا جنیفر آنیستون بازهم به دیدار نامزد سابق خود می رود چرا که برد پیت تمایلی به بازگشت به وی ندارد

دمی لواتو نامزد کرد

این روز‌ها ماجرا‌های رابطه برد پیت و همسران سابقش به شدت مورد توجه است و روزی نیست که برد پیت به یک رابطه نسبت داده نشود. اکنون نیز روابط وی با علیا شوکت بازیگر ۳۰ ساله عراقی کانون توجه است.

اگرچه برد پیت و علیا شوکت بار‌ها و بار‌ها روابط خود را تکذیب کرده اند، اما به هر حال بسیاری از رسانه‌ها این رابطه را جدی می‌دانند و اکنون یک شایعه جدید مطرح شده است.

گفته می‌شود جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس هالیوودی و همسر سابق برد پیت پس از روشن شدن رابطه برد پیت و علیا شوکت تصمیم گرفته به رابطه پیشین خود با جان میر (مایر) بازگردد. اگر این خبر صحت داشته باشد، اما با نوعی جالب از لجبازی رو به رو هستیم.

طبق گفته National Enquirer، جنیفر آنیستون به نزدیکترین دوستان خود گفته است که میر عشق زندگی اوست و ظاهراً هنگامی که این خواننده او را رها کرد (در سال ۲۰۰۹) به لحاظ روحی ویران شد.

اما دوستان جنیفر آنیستون از این بازگشت چندان راضی نیستند چرا که آن‌ها از شهرت این خواننده به عنوان «رومئوی پشیمان» آگاه هستند.

گفته می‌شود که این خواننده به محض عاشق شدن زنان، بدون هیچ توضیحی آن‌ها را رها می‌کند و این همان کاری است که میر پس از یک سال نامزدی با آنیستون انجام داد. سال‌ها پیش، آنیستون درباره جدایی خود از میر گفت که تصمیم جدایی آنان متقابل است و هیچ قصد مخربی بین آن‌ها وجود ندارد.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir