این فیلم داستان سه زن از سه نسل است كه یكدیگر را گم كرده‌اند و در جستجو برای یافتن پیوندهای گمشده میان گذشته و حال و آینده همدیگر را باز می‌یابند...
 
 
 با دریافت پروانه نمایش، فیلم سینمایی «سه‌زن» ساخته منیژه حكمت خرداد آینده به اكران عمومی درمی‌آید.  
«منیژه حكمت» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: روز شنبه قرار است شورای صنفی نمایش «سه زن» را ببینند كه با دریافت پروانه نمایش،آن را برای خرداد سال آینده اكران می‌كنیم.
براساس این گزارش،این فیلم داستان سه زن از سه نسل است كه یكدیگر را گم كرده‌اند و در جستجو برای یافتن پیوندهای گمشده میان گذشته و حال و آینده همدیگر را باز می‌یابند.
بنا بر این گزارش این فیلم در بخش پانورامای پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین كه از 8 تا 28 بهمن در كشور آلمان برگزار ‌شد، اكران شد.
نیكی كریمی،پگاه آهنگرانی،مریم بوبانی،نازنین احمدی،ستاره پسیانی،نسیم امیرخسرو،شیوا ابراهیمی، شهرزاد كمال‌زاده،احمد ساعتچیان،احمد یاوری شاد،مهرداد ضیایی،رضا كیانیان،بابك حمیدیان،شاهرخ فروتنیان ، مهران رجبی و آتیلا پسیانی بازیگران «سه زن» هستند.
شركت بامداد فیلم فیلم سه زن را تهیه كرده است و پخش جهانی این فیلم همچون ساخته قبلی منیژه حكمت، بر عهده مستقل‌های ایرانی به مدیریت محمد اطبایی است.

منبع:
farsnews