معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با بیان اینکه مدارک ارائه شده از سوی این شرکت به کمیته قیمت‌گذاری خودرو کامل بوده است، گفت: در جلسه آینده کمیته قیمت‌گذاری خودرو در مورد پیشنهاد افزایش قیمت ۳ محصول ایران خودرو تصمیم‌گیری خواهد شد.
علی اصغر سرایی‌نیااظهار داشت: برای افزایش قیمت 3 محصول ایران خودرو شامل گراند ویتارا، تندر 90 و برخی مدل‌های پژو 206 پیشنهادمان را به کمیته قیمت‌گذاری خودرو ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: پس از ارائه پیشنهاد اولیه، از ما خواستند تا مدارک بیشتری را به کمیته قیمت‌گذاری ارائه کنیم که ما نیز این کار را انجام دادیم و فرم جدیدی نیز تکمیل و به کمیته ارائه شد.

سرایی‌نیا ادامه داد: هنوز در مورد پیشنهاد ما تصمیم‌گیری نشده و امیدواریم در جلسه هفته جاری کمیته قیمت‌گذاری خودرو در این مورد تصمیم‌گیری شود.

معاون فروش ایران‌خودرو با بیان اینکه تولید ویتارا حدود یک سال است که با ضرر بیش از 5 میلیون تومان همراه است، گفت: این خودرو یک محصول لوکس و مورد توجه افراد مرفه جامعه است و به همین دلیل لزومی ندارد که برای افرادی که توان خرید بالایی دارند تخفیف ایجاد کنیم تا به شرکت ضرر وارد شود.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com