۵۰ درصد تالارها ورشکسته مطلق شدند
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم

ورشکستگی مطلق ۵۰ درصد تالارها

خسرو ابراهیم‌نیا درباره وضعیت تالارهای پذیرایی در شرایط کنونی کرونا اظهار داشت: ما برای برگزاری مراسم و بازگشایی تالارها تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و در همین رابطه روز شنبه و یکشنبه جلسه‌ای را با مشاورین فرماندار خواهیم داشت.

۵۰درصد تالارها ورشکسته مطلق شدند

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد تالارها ورشکسته مطلق و 50 درصد باقیمانده نیز به پایان حیات نزدیکند، افزود: تا این لحظه هیچ کمکی به ما نشده که امیدی به بقا داشته باشیم.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی متخصص برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند، اگر چنانچه با 50 درصد ظرفیت و در حالی که هر روز فقط یک مراسم برگزار شود و مرتب نیز فضا استریل شود، مشکل به حداقل می‌رسد، اما شاهدیم که برخی مراسم‌ها در محل غذاخوری‌ها که در روز ده‌ها مراجعه‌کننده دارند، برگزار می‌شود.

وی گفت: وقتی تالارها همچنان بسته هستند، مردم برای برگزاری برخی مراسم‌ها به غذاخوری‌ها هجوم می‌برند که نه تخصص پذیرش حجم بالای مراجعه‌کننده را دارند و نه اینکه می‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را برای حجم بالای مهمان به خوبی رعایت کنند.

ابراهیم‌نیا یادآور شد: برای ما ابتدا حفظ سلامتی مردم، جامعه و سپس معیشت خودمان اهمیت دارد، اگر کار را به کاردان بسپارند مشکلات کمتر خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir