وزير نيرو گفت: با تمهيداتی كه وزارت نيرو برای طرح هدفمند كردن يارانه ها در نظر دارد، پس از اجرا و ابلاغ اين طرح، برخلاف تصورات منفی رسانه ها و....
 

 
 مجید نامجو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مردم با مدیریت مصرف برق خود می توانند منافع بیشتری از صندوق هدفمندی یارانه ها ببرند و در ضمن با مصرف كمتر و پرداخت هزینه كمتر به اقتصاد خانوار خود كمك كنند.

وی با اشاره به تهیه بسته پیشنهادی برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها كه در نهایت به عنوان مصوبه كارگروه تحول اقتصادی به وزارت نیرو ابلاغ خواهد شد، تصریح كرد: قوانین مربوط به صنعت برق كه مردم موظف به رعایت آن برای كاهش مصرف هستند و تشویق های مربوط به مشتركان كم مصرف، از جمله نكاتی است كه در صدور قبض های جدید پس از اجرای طرح هدفمند كردن یارانه ها مانند گذشته مورد توجه قرار می گیرند.

نامجو، محاسبه قبض های برق و افزایش قیمت را بصورت پلكانی عنوان كرد و گفت: مردم باید با مدیریت مصرف برق میزان مصرف خود را به پله های پایین تر بكشانند تا منافع بیشتری از صندوق هدفمندی یارانه ها ببرند.

وزیر نیرو با اشاره به اینكه به طرح هدفمند كردن یارانه ها نباید منفی نگاه كرد، ادامه داد: هدف وزارت نیرو جلوگیری از اسراف و مصرف بی رویه است و مردم با مصرف صحیح نباید هیچ نگرانی برای قیمت قبض های برق داشته باشند.
 
 
 
 
 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jamejamonline.ir