اجرای موفق قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در کشور نشان‌دهنده همکاری و همدلی بالای اصناف و مردم با دولت بود که اصناف در این زمینه نمره قبولی گرفتند...


 

به گزارش اخبار چندرسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از شابا، معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی در سومین دور سفر هیات دولت به گیلان در نشستی با روسای مجامع و اتحادیه‌های صنفی این استان با بیان این مطلب گفت: در مرحله اول اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که به خوبی در سطح کشور انجام شد، مجموعه اصناف و بازاریان از این امتحان موفق و سربلند بیرون آمدند.

محمد‌علی ضیغمی اظهار داشت: اصناف همچون گذشته با همکاری گسترده و مناسب، دولت را در اجرای موفق این قانون به خوبی یاری کردند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت بازرگانی، از اصناف و بازاریان خواست تا با توجه به تداوم اجرای این قانون و اعمال برنامه‌های مختلف طی پنج سال، همکاری خود با دولت را ادامه دهند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت تشکل‌های غیردولتی بیان داشت: تقویت و توسعه تشکل‌های غیردولتی از سیاست‌های مهم وزارت بازرگانی است که اصناف، تشکل‌های صنفی، اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی در همین راستا قرار دارند.

ضیغمی ادامه داد: نظر به اهتمام وزارت بازرگانی مبنی بر واگذاری امور اصناف به خودشان، این بخش غیردولتی می‌تواند در حوزه‌های مدیریتی در بازار نیز نقش اثرگذارتری را ایفا کند.

وی تاکید کرد: سیاست وزارت بازرگانی، تعامل حداکثری با اصناف است و انتظار می‌رود تا آنان نیز با تقویت توانمندی‌های خود و کسب آمادگی بیشتر در این زمینه گام بردارند.

 

 
 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:iribnews.ir