شلیک هولناک به پلیس با وینچستر در دزفول
با تلاش ماموران فراجا دزفول، سارق مسلح در این شهرستان به دام افتاد

دستگیری سارق مسلح در دزفول

فرمانده انتظامی سرهنگ روح الله گراوندی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت زنی به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای با پلاک مخدوش مظنون که یکی از سارقان، مسلحانه و بصورت پیاده قصد سرقت از اماکن را داشته که به محض رویت ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها می‌نماید که در تعاقب آن مامورین پلیس پس از برتری آتش متقابل، وی را با اقتدار دستگیر و دیگر سارقان با خودرو از محل متواری میگردند.

وی با اشاره به کشف آلات جرم و دستکش و نقاب مخصوص سرقت، ادامه داد: حین دستگیری متهم یک قبضه سلاح وینچستر شورشی بکار رفته در سرقت‌ ها به همراه مهمات مربوطه و مواد منفجره دست زا به احتمال زیاد جهت استفاده در حین فرار از صحنه سرقت از وی کشف گردید.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به سوابق کیفری متعدد این متهم، اظهار داشت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت تحقیقات و بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ گراوندی گفت: دستگیری همدستان سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا بعرض همشهریان عزیز خواهد رسید.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net