واژگونی تراکتور در بجنورد، جان 4 نفر را گرفت
فرمانده پلیس راه شهرستان بجنورد از فوت ۴ نفر بر اثر واژگونی تراکتور در روستای «پسین‌دره» بجنورد خبر داد.

۴ نفر بر اثر واژگونی تراکتور در روستای «پسین دره» بجنورد فوت شدند


سرهنگ کیوان نژاد اظهار کرد: این حادثه، روز گذشته در ارتفاعات روستای حاج تقی به سمت پسین دره از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راننده رخ داده است.

وی تاکید کرد: ۷ نفر برروی این تراکتور سوار بودند که ۴ نفر آن ها روی یدک و ۲ نفر روی رکاب مستقر بوده اند و یک نفر نیز راننده بوده است.

وی با بیان اینکه این تراکتور در مسیری مال‌رو که برای تردد وسیله نقلیه تعریف نشده است حرکت می کرد، ادامه داد: متاسفانه عدم رعایت نکات ایمنی و همچنین عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از عدم مهارت راننده سبب شد این تراکتور، واژگون شده و در دره سقوط کند.

سرهنگ کیوان نژاد با بیان اینکه طی سانحه اتفاق افتاده، ۴ نفر سرنشین قسمت یدک تراکتور فوت شدند، گفت: ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند؛ قانون، سوار کردن اشخاص در قسمت های بیرونی وسیله نقلیه از جمله یدک تراکتور، رکاب و وانت بارها را ممنوع اعلام کرده است تا از بروز این قبیل اتفاقات جلوگیری شود و باید مد نظر و مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در این خصوص اظهار کرد: پس از وصول گزارش واژگونی تراکتور در روستای پسین دره از توابع شهرستان بجنورد بلافاصله امدادگران جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

ابوالفضل محبان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه چهار نفر بر اثر شدت حادثه در صحنه فوت کردند و ۲ نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com