مرگ مشکوک زن جوان در خانه زنان بی‌ سرپناه
تحقیقات درباره علت مرگ زنی جوان که در یک اقامتگاه موقت جان باخته آغاز شد

کشف جسد زن جوان در خانه زنان بی‌ سرپناه

کشف جسد زن جوان در اقامتگاه یک‌شبه تحقیقات جنایی در مورد این مرگ مشکوک را کلید زد.

ساعت ۵ صبح دوشنبه کشف جسد زن جوانی در خانه‌‌ای در جنوب تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران گزارش ‌شد. ساعتی بعد وحید ناصری، بازپرس چهارم این دادسرا که هنگام کشف جسد عهده‌دار وظیفه کشیک قتل پایتخت بود، همراه تیم‌های تحقیق اداره آگاهی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت در محل کشف جسد حضور یافت.

تیم تحقیق جنایی هنگام حضور در محل با خانه‌ای قدیمی روبه‌رو شد که تعداد زیادی اتاق داشت. شواهد خبر از آن‌ می‌داد که این مکان، محل اسکان موقت زنان است. حاضران در آنجا گفتند زن جوان شب گذشته به آنجا رفته و قرار بوده یک شب بماند و برود.

زنی که اولین بار متوجه مرگ متوفی شده بود گفت: صبح هرچه دراتاق را زدم کسی باز نکرد. از پنجره اتاق که باز بود سرک کشیدم و دیدم این زن کف اتاق دراز کشیده است. به همین خاطر دوباره در زدم اما باز هم کسی جواب نداد برای همین سراغ صاحب‌خانه رفتم تا ببینیم چه می‌شود کرد. صاحب‌خانه هم خیلی در زد و در نهایت در را با کلیدی که داشت باز کرد و آن موقع بود که اورژانس را خبر کردیم اما وقتی ماموران اورژانس آمدند فهمیدیم او مرده است، بعد هم که به پلیس خبر دادیم.

در شاخه دیگری از تحقیقات هویت زن جوان مشخص شد و به دستور بازپرس جنایی قرار بر آن شد که خانواده‌اش در جریان موضوع قرار گیرند. در نهایت با توجه به اینکه سرنخی در مورد مرگ زن جوان به دست نیامد جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا تحقیقات درباره این پرونده در چند شاخه ادامه یابد که یکی از مهم‌ترین این موارد تشخیص علت اصلی مرگ است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir