مهمانی شبانه در شمال تهران با جنایت به پایان رسید!
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در یک مهمانی شبانه در شمال تهران، جوانی را به قتل را رسانده بود، خبر داد. 

پسر جوان قربانی دفاع از یک دختر شد



سردار علی ولی‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی ۲۸ ساله با هویت معلوم در شمال تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با حضور در محل و بررسی جسد تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد که این موضوع باعث شد کارآگاهان با فرضیه قتل به پرونده نگاه کرده و موضوع را به شکل و شیوه‌ای دیگر مورد تحقیق و تفحص قرار دهند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان یک دختر نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

ولی‌پور گودرزی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری و نزاع مذکور حضور داشت شناسایی شده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در توضیحات خود به کارآگاهان گفت که شب حادثه در یک مهمانی حضور داشته و با فردی که حالت طبیعی نداشته درگیری لفظی پیدا کرده است. در ادامه مقتول نیز که در مهمانی حضور داشت با فرد مزاحم وارد بحث شده، اما پس از چند دقیقه درگیری لفظی به زد و خورد میان آنان منجر شد و در این حین در یک لحظه قاتل با چاقو به سینه مقتول ضربه زده و از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای شناسایی قاتل گفت: متعاقبا مخفیگاه قاتل شناسایی و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری وی انجام شد. در نهایت نیز پش از چند روز مراقبت‌های شبانه روزی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت که در جریان برگزاری مهمانی درحال جر و بحث با دختری جوان بوده که با مقتول درگیر شده و در یک لحظه با چاقو به او ضربه‌ای زده و متواری شده است.

به گفته ولی‌پور گودرزی، برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com