دولت تدبیر و امید، 17 اخطاره شد
نمایندگان مجلس به دلیل اینکه پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش در مورد استفاده از نیروهای ناکارآمد را قانع کننده ندانستند به فانی سومین اخطار را دادند.

وزیر آموزش و پرورش 3 کارته شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان سؤال ملی سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس از علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را مورد بررسی کردند.این نماینده مجلس در سؤال خود از وزیر آموزش و پرورش در مورد استفاده از نیروهای ناکارآمد و بازنشسته در آموزش و پرورش و عدم توجه به منابع انسانی و فرهنگیان از لحاظ بیمه سلامت، حقوق و سایر مزایا و تعطیلی مدارس راهنمایی در روستاها و برخی از شهرها پرسیده بود.

موسوی‌نژاد پس از تشریح سؤال خود و استماع توضیحات فانی اعلام کرد که از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش قانع نشده است.براین اساس هیئت رئیسه مجلس این سؤال را به رای وکلای ملت گذاشت و بهارستان‌نشینان نیز با 77 رای موافق، 83 رای مخالف و 8 رای ممتنع اعلام کردند که از پاسخ‌های وزیر قانع نشده‌اند.

براین اساس مجلس هفدهمین کارت زرد خود و وزیر آموزش و پرورش سومین اخطار خود را از مجلس دریافت کرد.به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس پیش از یان نیز طرح استیضاح فانی را هب جریان انداخته بودند و نشست استیضاح وی نیز برگزار شد اما وکلای ملت به دلیل همراهی با دولت به وزیر آموزش و پرورش فرصت مجددی دادند تا به کار خود ادامه دهد.


منبع: تسنیم