کدخدایی: آقای پمپئو! خواب شما تعبیر نمی‌شود
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در روزنامه اعتماد نوشت: آقای پمپئو گفته رئیس‌جمهور ایران خود به اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران محقق نشده است اعتراف کرده است. اولاً رئیس‌جمهور ایران خود در تمام اتفاقات و تلخ و شیرین‌های انقلاب مسؤولیت داشته، بنابراین نمی‌تواند چنین نظری داشته باشد، ثانیاً انقلاب اسلامی ایران وابسته به اشخاص نیست

کدخدایی: آقای پمپئو! خواب شما تعبیر نمی‌شود

«با» یا «بدون» آنها حرکت می‌کند، هیچ فردی در ایران جایگاهی برتر از امام خمینی(ره) نداشته است و با رحلت او انقلاب متوقف نشد. ثالثاً دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های مختلف برای دوست و دشمن آشکار شده است و شما در سیا (CIA) همه این آمارهای قبل و بعد انقلاب را دارید، یک‌بار لطفاً مرور کنید.

رابعاً اگر در این سال‌ها انقلاب ایران شکست خورده بود برای مذاکره با آن، این‌قدر التماس نمی‌کردید و متوسل به تحریم و تهدید و خالی کردن جیب شیوخ عرب و منافقین دلقک و تشکیل کمیته ویژه با رژیم صهیونیستی و راه‌اندازی سفارت مجازی و… برای سرنگونی‌اش نمی‌شدید!

خامسا اگر تا دیروز امریکا، ایران را در برابر سیاست‌های خود می‌دید، امروز در میان شرکای اروپایی امریکا نیز انشقاق ایجاد شده و این یکی از نشانه‌ها افول قدرت امریکاست که پیش‌تر نیز برخی اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی بدان تصریح کرده بودند. شما و رییس‌جمهورتان روزی نیست که از قدرت ایران و از تأثیری که ایران انقلاب اسلامی بر مردم منطقه دارد، سخن نگویید. همه اینها به کنار، این واقعیت که چهل سال پیش نیروهای شما از ایران اخراج شدند و امروز از سوریه، عراق و افغانستان، قابل کتمان نیست. اکنون باید سوال کرد آیا اهداف ایران انقلابی محقق نشده است یا خیال‌های خام شما؟ فعلاً خیال‌های خام شما، با وجود میلیاردها دلار هزینه، نتیجه نداشته و این خود نشانی از این واقعیت که شما #هر لحظه_شکست خورده‌اید.

آقای پمپئو خواب خوش و خیال خوش هر دو یک منشأ دارند آن هم…؟!


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir