وزیر کشور و وزیر اطلاعات این هفته برای پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان مجلس در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می یابند.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز یکشنبه بررسی آخرین اخبار و تحولات و ادامه بررسی لایحه گذرنامه را در دستور کار دارد.
کمیسیون امنیت ملی روز سه شنبه نیز از حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات برای پاسخ‌گویی به سوال موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، و سوال یونس اسدی نماینده مشکین‌ شهر دعوت کرده است.
 
مصطفی محمد‌نجار، وزیر کشور نیز برای پاسخگویی به سوال یونس اسدی نماینده مشکین‌ شهر و سئوال علی مطهری نماینده تهران، سوال مشترک حمیدر‌ضا پشنگ، محمد سعید اربابی، میر‌مراد زهی، ناصر کاشانی و یعقوب جدگال نمایندگان خاش، میرجاوه،‌ کورین و نصرت‌آباد، ایرانشهر، سرباز، سراوان، سیب، سوران و زابلی، زاهدان و چابهار، سوال مشترک عبدالکریم حسین ‌زاده و رسول خضری نمایندگان نقده و اشنویه، پیرانشهر و سردشت در مجلس و سوال سید‌حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و پیشوا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور می‌یابد.
 
کار‌گروه روابط خارجی نیز لایحه ناظر بر اجرای معاهده منع گسترش، تولید و انباشت و به کارگیری سلاح‌های شیمیایی و انهدام آنها را در جلسه روز یکشنبه مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
نشست مشترک اعضای کار‌گروه دفاعی با مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نشست مشترک با مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح دردستور کار روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار دارد.







 گرداوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:shafaf.ir
 
مطالب داغ سایر بخشها:
نرخ انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی امروز 1391/9/25
بزرگ‌ترین انحراف، انحراف از توسعه و سازندگی کشور است
تعیین شعار انتخاباتی حامیان مشایی
پس از انتشار فیلم زورگیری؛ چهار زورگیر خشن دستگیر شدند
ساخت رایانه به اندازه یک دکمه توسط محقق ایرانی