سخنگوی اشتون


مایکل مان توضیح بیشتری درباره زمان و مکان پیشنهادی این اتحادیه ارایه نکرد اما پیشتر سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان اعلام کرده بود که ایران با مذاکرات در ماه ژانویه موافقت کرده است اما هنوز درباره زمان و مکان این مذاکرات توافقی حاصل نشده است.
سخنگوی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که اتحادیه اروپا منتظر دریافت پاسخ ایران برای برگزاری دور بعدی مذاکرات ایران و 1+5 بر سر موضوع هسته ای است.

به گزارش عصر ایران " مایکل مان " سخنگوی کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه با اعلام این مطلب به خبرنگاران گفت:" ما پیشنهاد زمان و مکان مذاکرات را دادیم اما هنوز منتظریم که پاسخ ایران بشنویم."

مایکل مان توضیح بیشتری درباره زمان و مکان پیشنهادی این اتحادیه ارایه نکرد اما پیشتر سعید جلیلی مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان در جریان سفر خود به هند اعلام کرده بود که ایران با مذاکرات در ماه ژانویه موافقت کرده است اما هنوز درباره زمان و مکان این مذاکرات توافقی حاصل نشده است.

از آوریل 2012 تا کنون ایران و 6 کشور عضو گروه 1+5 سه دور مذاکره برگزار کرده اند اما تا کنون از این مذاکرات توافقی حاصل نشده است.

آخرین دور مذاکرات ایران و 1+5 در  روزهای 29 و 30 خرداد سال جاری در مسکو برگزار شد . پس از مذاکرات مسکو سعید جلیلی و کاترین اشتون  در 28 شهریور در استانبول با یکدیگر گفت‌وگو کردند .


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com


مطالب داغ سایر بخشها:
 سایت‌های همسرگزینی مورد تایید نیستند
آلوده‌ترین هوا در کدام شهرهای دنیا است؟
هوگو چاوز به کما رفت
حمل و نقل عمومی در پایتخت استونی رایگان شد
ثروتمندترین افراد جهان در سال 2012 معرفی شدند