عباس محقق شدن صلح فلسطین
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه‌ای ضمن ابراز امیدواری نسبت به این که فلسطین در سال 2013 بتواند به استقلال کامل دست یابد تاکید کرد: به عقیده من می‌توان همه اختلافات مربوط به شهرک سازی‌ها و آوارگان فلسطینی را طی سال جاری میلادی حل و فصل کرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود عباس،‌ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در مصاحبه با خبرگزاری ایتارتاس روسیه اعلام کرد: به عقیده من حل مشکلات اساسی و اختلافات میان فلسطین و اسرائیل طی سال جاری میلادی ممکن است.

وی گفت: به نظر من بعد از اینکه فلسطین از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شد اکنون دیگر می‌توان همه مسائل مربوط به شهرک سازی‌ها، بیت المقدس و مساله آوارگان فلسطینی را طی سال جاری میلادی با اسرائیل حل و فصل کرد به شرطی که دولت اسرائیل نیز نسبت به این مساله جدی بوده و برای حل و فصل اختلافات براساس اصول و قوانین بین المللی آماده باشد.

عباس همچنین ابراز امیدواری کرد که سال 2013 بتواند سال دستیابی فلسطین به استقلال کامل و تشکیل کشور مستقل فلسطین باشد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر لزوم پایان یافتن ساخت و سازهای رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی به عنوان شرط از سرگیری مذاکرات دو جانبه تاکید کرده و بار دیگر حمایت بین المللی از فلسطین را ضروری دانست.

وی گفت: روسیه همواره از ملت فلسطین حمایت می‌کند ولی باید بگویم: تشکیلات خودگردان فلسطین در تلاش است تا حمایت آمریکا و سایر کشورهای دیگر را نیز به دست آورد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


مطالب داغ سایر بخشها:
محدودیت ترافیکی میدان آزادی از شنبه
جدول گرانترین خودروهای وارداتی دی ماه
درخواست ازحاجی‌بابایی برای‌کاندیداتوری
تذکر رئیس مجلس به رئیس جمهور
نرخ تورم دی‌ماه؛ 28.7 درصد