انوشه انصاری، اولين فضانورد ايرانی و گردشگر فضايی جهان در نخستين همايش مديريت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ايران سخنرانی می‌كند.

 

به گزارش فارس، دبیر همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با اعلام این خبر گفت: سخنرانی خانم انوشه انصاری در روز دهم تیرماه ساعت 17 بعداز ظهر و به صورت ویدیو كنفرانس خواهد بود.
«ساده» افزود: انصاری به عنوان یك ایرانی موفق در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیان تجربیات و دانش خود در زمینه مدیریت و راهبری ICT خواهد پرداخت.
وی یادآور شد: نخستین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در روز دهم و یازدهم تیرماه در هتل المپیك در تهران و با حضور مدیران و كارشناسان بخش دولتی و خصوصی برگزار می شود.
انوشه انصاری نخستین ایرانی فضانورد و نخستین زن گردشگر فضایی است كه در 27 شهریور 1385 از پایگاه بایكونور در قزاقستان به ایستگاه فضایی رفت.
وی متولد ایران و دارای مدرك كارشناسی ارشد در رشته مهندسی الكترونیك از دانشگاه جرج واشنگتن و دكترای افتخاری از International Space University است و هم اكنون به عنوان مدیر عامل شركت پرودی (Prodea) فعالیت می‌كند.
انوشه انصاری در سال 2000 جایزه نخست كارآفرینی ملی ایالات متحده آمریكا را به دست آورد و مجله فورچیون در سال 2001 نام او را در لیست تاجران موفق ثبت كرد.

نخستین همایش مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از سوی شركت مشاورین آتی رای پایا از شركت های مستقر در شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.