سرانجام خاطیان حادثه دلخراش اتاق زایمان چه میشود
قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی از احضار خاطیان حادثه دلخراش در اتاق زایمان به نظام پزشکی خبر داد و گفت: این موضوع با جدیت پیگری خواهد شد.

احضار خاطیان حادثه دلخراش اتاق زایمان

قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی از احضار خاطیان حادثه دلخراش در اتاق زایمان به نظام پزشکی خبر داد و گفت: این موضوع با جدیت پیگری خواهد شد. محسن خلیلی درباره وضعیت مادر زن بارداری که بر اثر تنفس گاز اشتباه هنگام سزارین در بیمارستان چمران تهران دچار سوختگی در ناحیه صورت و دستگاه تنفسی شد، اظهار کرد: زمانی که پرونده به دادسرای جرائم پزشکی ارسال شده است، این موضوع در کمیسیون پزشکی قانونی بررسی خواهد شد و در نهایت بازپرس براساس نظر کمیسیون کیفر خواست را صادر خواهد کرد و پرونده به دادگاه ارجاع داده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب این موضوع در دستور کار سازمان نظام پزشکی نیز قرار خواهد شد، گفت: پس از شکایت از سوی بیمار، معاونت انتظامی سازمان نیز وارد این پرونده خواهد شد.

قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی در خاتمه با بیان این مطلب که خاطیان حادثه دلخراش در اتاق زایمان به نظام پزشکی احضار خواهند شد، گفت: گزارشات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی درباره این پرونده بررسی خواهد شد.
 
 
منبع: میزان